پوتین: آماده همکاری با تمام کشورها برای مبارزه با تروریسم هستیم

پوتین: آماده همکاری با تمام کشورها برای مبارزه با تروریسم هستیم
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 16:46

رئیس‌جمهور روسیه در هفتاد و چهارمین سالروز پیروزی این کشور بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم بر آمادگی روسیه برای همکاری با تمام کشورها به منظور مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی تأکید کرد.

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) تأکید کرد، مسکو آماده همکاری با تمام کشورهایی است که قصد مقابله با تروریسم را داشته باشند.

بنا بر گزارش «دیلی‌میل»، رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنرانی خود در هفتاد و چهارمین سالگرد پیروزی روسیه بر آلمان نازی گفت:‌ «ما آماده همکاری با دیگر کشورها به منظور مبارزه با تروریسم، نئونازیسم و افراط‌گرایی هستیم».

پوتین با تأکید بر ضرورت برقراری یک نظام امنیتی موثر و برابر تأکید کرد: «مقاومت جمعی در برابر ایدئولوژی‌های مرگبار در دنیای امروز امری حیاتی است. به همین خاطر ما از تمام کشورها می‌خواهیم تا مسئولیت مشترک ما برای ایجاد یک نظام امنیتی برابر و موثر برای همه را درک کنند».

رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت:‌ «ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و انجام می‌دهیم تا از توانایی بالای رزمی نیروهای مسلح خود اطمینان یابیم.»

مراسم رژه نظامیان روسیه به مناسبت هفتادوچهارمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم در میدان سرخ مسکو و دیگر شهرهای روسیه برگزار شد.

مراسم مسکو که مقام‌های ارشد روسیه نیز در آن حضور داشتند، با رژه حدود ۱۳ هزار نظامی برگزار شد و تجهیزات نظامی پیشرفته روسیه نیز در آن به نمایش درآمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها