حمله با چاقو به افسران پلیس در «پاریس»؛ 4 پلیس و ضارب کشته شدند

حمله با چاقو به افسران پلیس در «پاریس»؛ 4 پلیس و ضارب کشته شدند
پنج‌شنبه 11 مهر 1398 - 16:06

یک فرد مسلح به چاقو که خود از کارکنان اداره پلیس بوده است، با حمله به داره پلیس ، قبل از آنکه به ضرب گلوله کشته شود، دستکم چهار افسر پلیس را با به قتل رساند.

العالم - اروپا

یک فرد مسلح به چاقو امروز (پنجشنبه) به مقر نیروهای پلیس در «پاریس» پایتخت فرانسه حمله کرد که در نهایت به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد.

روزنامه «لوپاریزین» فرانسه در جدیدترین به روزرسانی خود از این خبر گزارش کرد که دستکم چهار افسر پلیس در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

پیش از این شبکه روسی «راشاتودی» به نقل از کانال تلویزیونی «بی اف ام» فرانسه گزارش کرده بود که در حمله امروز، یک افسر پلیس به شدت زخمی شده است.

با اینحال، تعداد افسرانی که در این حادثه زخمی شده‌اند، هنوز اعلام نشده است و سخنگوی پلیس فرانسه نیز حاضر به اظهارنظر درباره این خبر نشده است.

در پی وقوع این حادثه، مسئولان حمل و نقل شهر پاریس اعلام کردند که یک ایستگاه مترو در نزدیکی اداره پلیس فرانسه در پاریس، به دلایل امنیتی تعطیل شده است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز اعلام کرده است که عامل مسلح وارد ساختمان پلیس شده و به سمت یک افسر پلیس حمله و او را با چاقو زخمی کرده است.

هنوز انگیزه عامل مسلح نامشخص است و جزئیاتی درباره وی منتشر نشده است. وزیر کشور فرانسه هم‌اکنون در مسیر خود به سمت اداره پلیس مذکور است.

راشاتودی به نقل از چندین رسانه فرانسوی گزارش کرد که مظنون پشت پرده این حمله، ظاهراً در اداره پلیس کار می‌کرده است اما هنوز مشخص نیست که چه سمتی داشته است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها