جلسه محاکمه عمرالبشیر به تاخیر افتاد

جلسه محاکمه عمرالبشیر به تاخیر افتاد
جمعه 12 مهر 1398 - 10:34

منابع مطلع سودان از به تاخیر افتادن جلسه محاکمه رئیس جمهوری برکنار شده این کشور خبر دادند که قرار بود فردا (شنبه) برگزار شود.

العالم - آفریقا

به نقل از روسیاالیوم، این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند، جلسه محاکمه عمر البشیر، رئیس جمهوری برکنار شده سودان بنا به درخواست‌ هیئت مدافع، به تاخیر افتاد، درخواست‌هایی که رد شدند.

هیئت مدافع روز چهارشنبه درخواست رسیدگی را براساس مفاد ماده (۱۸۸) قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۹۹۱ به دادگاه تجدیدنظر ارائه کرده بود.

درخواست‌های بررسی هیئت مدافع مربوط به قرائت کیفرخواست موکل البشیر پس از اصلاح آن با استناد به احکام ماده ۱۴۷/۲ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۹۹۱ سودان هستند.

رئیس جمهوری برکنار شده سودان شنبه گذشته نیز برای ششمین بار متوالی جهت ادامه محاکمه خود با اتهام جرایم فساد مالی در دادگاه حاضر شد.

پیش از این مقامات سودان ۶ میلیون یورو ، ۳۵۱ هزار دلار و ۵ میلیارد پوند سودانی را از دفتر البشیر در کاخ ریاست جمهوری مصادره کرده بودند.

همچنین لیست‌هایی که اخیراً توسط دادستانی کل سودان منتشر شده، نشان می‌دهد که رئیس جمهوری برکنار شده و خانواده وی ۲۲ ساختمان مسکونی در خارطوم دارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها