تلویزیون گستاخ سعودی و فرمانده شهید عراقی

تلویزیون گستاخ سعودی و فرمانده شهید عراقی
شنبه 27 ارديبهشت 1399 - 09:43

عجیب و غریب نیست که که شبکه "ام بی سی" سعودی با زیر پا گذاشتن اصول و ارزش های اخلاقی اسلام، "ابومهدی المهندس" را تروریست معرفی کند؛ چرا که رژیم قبیله ای و وهابی حاکم بر عربستان کسی را که علیه پروژه های تکفیری و اشغالگری و سلطه‌گری آنها بجنگد، تروریست می نامد.

العالم- تحلیل روز

بر کسی پوشیده نیست که شهید مجاهد، ابومهدی المهندس در قاموس آمریکایی، اسرائیلی و داعشی یک "تروریست" است، از این رو طبیعی است که عربستان سعودی نیز در این محور متخاصم علیه مسائل امت قرار بگیرد و این نماد بزرگ را تروریست بنامد.

خون پاک عراقی های بیگناه، خواه زن و مرد و کودک، توسط این تکفیری های سعودی ریخته می شود.

طبق آمارهای منابع رسمی، 5 هزار تکفیری سعودی تا سال 2007 دست به عملیات های تروریستی و انتحاری در عراق زدند. بر این 5 هزار تروریست، تروریستهای داعشی را نیز اضافه می کنیم که در سال 2014 به عراق حمله کردند و یک سوم از خاک آن را اشغال و غیرنظامیانش را کشتند و زنان و کودکانش را به اسارت گرفتند.

شهید مجاهد، ابومهدی المهندس علیه این تروریسم تکفیری و وهابی سعودی ها جنگید و آن را شکست داد.

خاک جبهه های نبرد در موصل، صلاح الدین، الانبار، جرف الصخر همچنان شاهد دلاوری ها و شجاعت و تواضع و خلوص و عشق او به شهادت است.

تروریسم هر کجا که باشد رد پای سعودی ها را دارد و ابومهدی المهندس در خط مقدم جبهه نبرد علیه پروژه تروریسمی سعودی بود، از این‌رو جای تعجب نیست که سعودی ها چنین موضع وقیحانه ای اتخاذ کند.

موضوع قابل توجه این است که توهین تلویزیون سعودی ام بی سی علیه شهید المهندس همزمان با تغییرات در صحنه سیاسی عراق و روی کار آمدن دولت جدید "مصطفی الکاظمی" شده است. همین عامل نشان داد که رژیم سعودی همچنان به نفرت پراکنی و سمپاشی علیه نمادهای ملی عراق و الحشد الشعبی دچار است.

هر اندازه که این بوق های تبلیغاتی و تلویزیون های فاسد آل سعود و دیگر رژیم های مزدور تلاش کنند، نمی توانند از جایگاه این شهید مبارزه که در حافظه تاریخ ثبت شده است، بکاهد و مکتب او نسل هایی را پروش می دهد که ادامه دهنده راه او خواهند بود.

پربیننده ترین خبرها