کاربران: دوشیدن گاو شیرده عربستان ادامه خواهد داشت

کاربران: دوشیدن گاو شیرده عربستان ادامه خواهد داشت
شنبه 17 آبان 1399 - 22:20

بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی مساله تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر حاکمان مستبد در منطقه خاورمیانه را مورد بررسی قرار دادند.

العالم ـ آمریکا

برخی کاربران با اشاره به بهره برداری ترامپ از سناریوی سازش با رژیم اشغالگر برای تبلیغات انتخاباتی اش، تاکید کردند که ترامپ نیاز داشت که عربستان نیز به عادی سازی بپیوندد اما به نظارت عربستان بر سازش دیگر کشورها اکتفا کرد و به توصیه کنار زدن پادشاه عربستان و به قدرت رساندن بن سلمان توجهی نکرد.

برخی دیگر از کاربران نیز با اشاره به اظهارات سابق جو بایدن درباره جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی که در کنسولگری استانبول کشته شد، تویید کردند که پیروزی بایدن به معنای ادامه دادن به دوشیدن گاو شیرده عربستان است و بایدن عربستان را بیش از ترامپ خواهد دوشید.

کاربران دیگری نیز اظهار داشتند وضعیت حاکمان عربستان و امارات چگونه است و آیا خود را برای بایدن آماده خواهند کرد تا او نیز این گاو شیرده را بدوشد؟

برخی کاربران نیز هشدار دادند که هیچ فرقی میان ترامپ و بایدن وجود ندارد. در صورت پیروزی هر یک از نامزدها، آمریکا به طرح های تخریبی خود در منطقه ادامه خواهد داشت.

یکی ازکاربران نوشت: به زودی به شیوه داعش، دولت ترامپیه در آمریکا و مکسیک تاسیس خواهد شد.

یکی دیگر از کاربران نیز توییت کرد: به زودی ترامپ تاسیس یک دولت جدایی طلب نژادپرستانه را اعلام خواهد کرد و با الگو گرفتن از سعودیه، نام آن را ترامپیه خواهد گذاشت. و هیچ بعید نیست بر روی پرچم آن عکس یک تفنگ و یا تیربار و یا حتی بمب گذاشته شود.

پربیننده ترین خبرها