فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ در نیواورلئان

فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ در نیواورلئان
پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 06:46

دو منبع مطلع می‌گویند یکی از موتورهای هواپیمای رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از کار افتاده و این هواپیما مجبور به بازگشت به فرودگاه نیواورلئان شده است.

العالم - آمریکا

رسانه‌های آمریکایی بامداد پنجشنبه از فرود اضطراری هواپیمای حامل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا خبر دادند.

نشریه «پالتیکو» به نقل از دو منبع آگاه نوشت: «هواپیمای حامل ترامپ، شامگاه شنبه پس از سخنرانی وی در محل اقامت اهداکنندگان به میزبانی کمیته ملی جمهوری خواهان در نیواورلئان، فرود اضطراری داشت».

یکی از منابع با اشاره به اینکه حادثه مذکور شامگاه شنبه (به وقت محلی)رخ داده، گفت: «هواپیما بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در هوا بود تا اینکه یکی از موتورها از کار افتاد و خلبان این هواپیمای شخصی تصمیم گرفت دور بزند و به فرودگاه نیواورلئان بازگردد».

بر اساس این گزارش، این هواپیما به سمت «پالم بیچ» در ایالت فلوریدا، جایی که ترامپ در ملک خود در مار-آ-لاگو اقامت دارد، در حرکت بود.

به گفته منبعی که در جریان صوت ضبط شده از هواپیما قرار گرفته است، صدای ارتباطات بین خلبان و برج کنترل ترافیک هوایی نشان می‌دهد که فرود با «ماهیت اضطراری» توصیف شده است.

با این حال، یکی دیگر از افراد مطلع در مورد استفاده از کلمه «اورژانسی» بودن لزوم فرود خبر می‌دهد.

به نوشته پالتیکو، سخنگویان ترامپ و شورای ملی حزب جمهوری‌خواه از اظهار نظر خودداری کردند.

پیش از این، نتیجه نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‎‌دهد، محبوبیت دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه ادامه دارد و او با اختلاف زیاد در صدر فهرست نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها