تازه ترین تحولات در فلسطین| از ادعای صهیونیست ها درباره عملیات یک فلسطینی در حزما تا ادامه بازداشت فلسطینیان توسط اشغالگران

تازه ترین تحولات در فلسطین| از ادعای صهیونیست ها درباره عملیات یک فلسطینی در حزما تا ادامه بازداشت فلسطینیان توسط اشغالگران
جمعه 30 ارديبهشت 1401 - 13:11

ارتش اشغالگر صهیونیستی مدعی شد که یک فلسطینی سحرگاه امروز جمعه تلاش کرد تا سربازان "اسرائیلی" را در ایست بازرسی "حزما" در شمال شرق قدس اشغالی با موتورش زیر بگیرد.

العالم - فلسطین اشغالی

وب سایت خبری عبری "0404" به نقل از سخنگوی ارتش اشغالگر "اسرائیل" گفت: سحرگاه امروز جمعه یک فلسطینی قصد داشت سربازان "اسرائیلی" مستقر در ایست بازرسی را با موتورش زیر بگیرد، اما در این حادثه تلفات جانی به سربازان وارد نشد.

این وب سایت از "خنثی سازی" عملیات این فلسطینی خبر داد، بدون اینکه در مورد وضعیت سلامتی وی یا جزئیات شخصی وی توضیحی ارائه کند.

منابع عبری اواخر شب گذشته مدعی شدند که یک فلسطینی سوار بر موتور سعی کرد افرادی از نیروی نظامی "اسرائیل" در نزدیکی شهرک "بنیامین" در کرانه باختری مرکزی را زیر بگیرد.

این منابع افزودند که این فلسطینی به سمت روستای مجاور عقب نشینی کرد و نیروهای اشغالگر عملیات جستجو برای یافتنش را آغاز کردند.

از سوی دیگر در ادامه یورش های نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان، سحرگاه امروز جمعه و شب گذشته چندین فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی بدست اشغالگران بازداشت شدند.

نیروهای اشغالگر "اسرائیل" شب گذشته جوانی را پس از ضرب و شتم او و خانواده اش توسط سربازان و شهرک نشینان در خیابان الشلاله در مرکز شهر الخلیل در کرانه باختری، دستگیر کردند و همچنین آنها به خانه یکی از شهروندان در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم یورش بردند و او را دستگیر کردند.

دیروز پنجشنبه، سربازان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به تجاوزات خود به مردم فلسطین، مقدسات و اموال آنها ادامه دادند، بطوریکه اشغالگران یک شهروند اهل قدس را مجبور به تخریب خانه خود کردند و هشدار دادند که دو آپارتمان و یک ضمیمه در جنوب غربی جنین را منهدم خواهند ساخت و اجازه ساخت و ساز در 6 خانه در جنوب بیت لحم را ندادند و یک خانواده را پس از تصرف دو چادر مسکونی که آنها را در خود جای داده بود بازداشت کردند.

بازداشت های انجام شده توسط نیروهای اشغالگر، دستگیری 17 فلسطینی در رام الله، بیت المقدس، الخلیل و نابلس را در بر داشت، دستورات حبس خانگی برای 5 نفر از اهالی قدس صادر شد و ده ها شهرک نشین به مسجد الاقصی یورش بردند و گروهی دیگر به گلخانه های کشاورزی در نزدیکی جنین حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها