خبرنگار العالم: اشغالگران مانع از ورود سوخت به غزه می‌شوند

خبرنگار العالم: اشغالگران مانع از ورود سوخت به غزه می‌شوند
يکشنبه 16 مرداد 1401 - 16:15

خبرنگارالعالم در نوارغزه با بیان ادامه بمباران شهرک های اسرائیلی توسط  مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اشغالگران، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت از افزایش شمار شهدا به 31 نفر و زخمی ها به 275 زخمی خبر داد.

العالم فلسطین

خبرنگار العالم گفت: حال شمار زیادی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است، بیش از نیمی از آنان کودک هستند و حملات اسرائیل و هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان همچنان ادامه دارد و گروه‌های مقاومت وعده دادند، با بمباران شهرک‌ها به قتل عام اشغالگران اسرائیلی، پاسخ دهند به گونه ای که گفته می‌شود خساراتی به شهرک های اشغالی اشکول و عسقلان وارد شده است. پیش بینی می شود که دفعات شلیک موشک توسط مقاومت فلسطین افزایش یابد.

وی افزود: بیانیه جنبش جهاد اسلامی بر ادامه پاسخگویی به این جنایات تاکید دارد و اینکه خون خالد منصور، نبرد دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی که در معرض حملات شهرک نشینان قرار دارد را شعله ور خواهد کرد.

خبرنگار العالم تاکید کرد: گذرگاه ها بسته است و اشغالگران از باز کردن جزئی آنها برای ورود سوخت خودداری می کنند، برق نوار غزه به جز در برخی از ساعات قطع است و بخش آب از مشکل جدی رنج می برد و بحران بزرگی وجود دارد و غزه با کمبود آب مواجه است.

وی افزود: اشغالگران با حملات بیشتر سعی دارند از شرایط سخت نوار غزه سوء استفاده کنند و کشتار ملت فلسطین توسط اسرائیل و جنایت های رژیم ادامه دارد و هدفش گسترش دادن دایره درگیری است و شاید در صدد تخریب نوار غزه باشد .

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد سومین روز خود شده و رژیم منازل غیرنظامیان را در مناطق مختلف هدف قرار داده که افزایش شمار شهدا و زخمی ها را در پی داشته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها