سوریه هتک حرمت اماکن مقدس در فلسطین توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

سوریه هتک حرمت اماکن مقدس در فلسطین توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد
دوشنبه 25 مهر 1401 - 18:52

سوریه ادامه اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در  مسجد الاقصی و حملات به فلسطینی‌ها را به شدت محکوم کرد.

العالم ـ سوریه

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد: دولت جمهوری عربی سوریه ادامه اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در مسجدالاقصی و اماکن مقدس اسلامی در شهر قدس اشغالی را به شدت محکوم می می‌کند.
وزارت امور خارجه سوریه افزود که تحریکات، حملات وحشیانه و کشتار رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات اسلامی در شهر قدس، جنایتی است که توسط قوانین بین‌المللی، قوانین حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی محکوم شده است.
این وزارتخانه در ادامه استواری و مقاومت مردم فلسطین در برابر تجاوز رژیم اشغالگر و اصرار آن برای دستیابی به آزادی و استقلال خود درود را ستود.
وزارت خارجه سوریه مجددا بر ایستادن این کشور در کنار ملت فلسطین در مبارزه، دستیابی آنها به حق آزادی و استقلال و همچنین تشکیل کشور مستقل خود در سرزمین‌های فلسطین با پایتختی قدس تاکید کرد.
درگیری با دشمن صهیونیست در کرانه باختری از جنین در شمال تا الخلیل در جنوب و تا بیت المقدس امتداد یافته است. دهها محله و منطقه بیت المقدس به عنوان مهم ترین شهر برای رژیم صهیونیستی ظرف چند روز اخیر شاهد درگیری بوده اند تا آنجا که رسانه های گروهی رژیم اشغالگر قدس مجبور شده اند اعتراف کنند که ارتش صهیونیستی تسلط خود بر بیت المقدس را از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها