قدرت ایران «اسرائیل» را به سگی تبدیل کرده که فقط سروصدا می کند اما گاز نمی گیرد

قدرت ایران «اسرائیل» را به سگی تبدیل کرده که فقط سروصدا می کند اما گاز نمی گیرد
چهارشنبه 30 فروردين 1402 - 18:19

ژنرال ذخیره ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، اسحاق بریک، در گفت‌وگوی تلویزیونی با یکی از شبکه‌های عبری این رژیم گفت: «خود عملیات (حمله به ایران) حتی اگر ایالات متحده نیز در آن شرکت کند، تنها چندین ماه و نه بیشتر باعث توقف برنامه هسته‌ای ایران خواهد شد، اما موضوع خطرناک‌تر این است که ما با چنین اقدامی، روزانه هدف هزاران موشک قرار خواهیم گرفت که باعث نابودی مطلق می شود، چیزی که نه ما انتظارش را داشتیم و نه اجدادمان!»

العالم - فلسطین اشغالی

این ژنرال اعتراف می کند که تهدیدهای رژیمش علیه ایران توخالی بوده است. او تصریح می کند: « هر کس تهدیدهای توخالی کند و نتواند تهدیدهای خود را عملی کند، در نظر دیگران به سگی تبدیل می شود که تنها واق واق می کند، اما گاز نمی گیرد، به عبارت دیگر قدرت بازدارندگی خود را از دست می دهد.»

از جمله مواردی که اسحاق بریک فاش کرد، این است که رژیم اشغالگر در سال 2009 تصمیم به حمله نظامی به برنامه هسته‌ای ایران گرفت و بودجه ای بالغ بر چهار میلیارد دلار بدان اختصاص داد؛ اما این حمله عملی نشد و دلیل آن این بود که رهبران ارتش به این نتیجه رسیدند که این حمله در صورت موفقیت آمیز بودن، برنامه هسته ای ایران را حداکثر برای یک دوره چند ماهه فلج می کند. از سوی دیگر، حمله ایرانی ها به اسرائیل، خسارات فراوان و قربانیان زیادی به همراه خواهد داشت، بنابراین تصمیم گرفتند این حمله را انجام ندهند.

بریک افزود: از آن زمان تاکنون 14 سال می گذرد و تهدید ایران در 15 سال گذشته سازماندهی بیشتری هم شده است لذا چندین برابر خطرناک تر از گذشته شده است. نکته مهم این است توانایی آنها در بمباران اسرائیل با موشک های دوربرد صدها برابر از توانایی آنها در سال 2009 افزایش یافته است.

بریک اذعان داشت: توان موشکی ایران امروز قادر به انجام یک حمله استراتژیک علیه اسرائیل است. این موشک ها قابلیت حمله نظامی مرگبار به اسرائیل را دارند و خسارات هنگفتی به زیرساخت ها و تاسیسات حیاتی اسرائیل وارد می کنند که ما را سال ها به عقب خواهد برد.

برجسته ترین بخش از اعتراف های این ژنرال اسرائیلی این بود که کابینه های پی در پی اسرائیل با تهدیدهای پوچ و همیشگی کاملا بی اعتبار شده اند.
به گفته ناظران، پرسش اینجاست که چه چیز باعث شده است که تروریست های جنایتکار و متکبر اسرائیلی پس از آن همه ادعا، اینک خود را سگ هایی معرفی می کنند که فقط سروصدا می کنند و گاز نمی گیرند. نکته اینجاست که اسرائیل همان رژیمی است که همیشه مدعی بود «نیروی تسلیم ناپذیر» است و اگر تصمیم به حمله به کشوری بگیرد، بدون تردید و بدون هیچ مشکلی آن را اجرا می کند.

راز این اتفاق عمل به اصل جاودانه قرآنی است که می فرماید: «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم» (شما (اى مؤمنان) در مقام مبارزه با آن كافران خود را مهيا كنيد و تا آن حد كه بتوانيد از آذوقه و تسليحات و آلات جنگى و اسبان سوارى زين كرده براى تهديد و تخويف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازيد.)

این آیه شریفه همان اصلی است که ایران به معنای واقعی دنبال اجرای کامل آن است زیرا این قاتلان تروریست تنها زبان زور را متوجه می شوند.

پربیننده ترین خبرها