یک نظامی صهیونیست در یورش و درگیری جنین زخمی شد

یک نظامی صهیونیست در یورش و درگیری جنین زخمی شد
پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 13:51

ارتش رژیم اشغالگر اعتراف کرد که یکی از نظامیانش در درگیری شدید بامداد امروز (پنجشنبه) با نیروهای مقاومت مسلح فلسطین در جنین، زخمی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان یورش و درگیری بامداد امروز نظامیان این رژیم در جنین یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

گردان های القسام - جنین اعلام کرد که به هجوم نیروهای اشغالگر با شلیک گلوله های سنگین پاسخ داده است.

در بیانیه این گردان آمده است: «پس از یک شب طولانی با حفاظت مجاهدان ما از ورودی و خروجی شهر و اردوگاه آوارگان، قهرمانان ما توانستند نیرویی را که به شهر جنین نفوذ کرده بود، شناسایی و شدیدا گلوله باران کنند. پس از این درگیری شدید، ارتش رژیم اشغالگر ناگزیر شد برای نجات وی نیروهای ویژه خود که زیر آتش مبارزان ما قرار گرفته بودند، نیروهای کمکی به این منطقه اعزام نماید.

این بیانیه با اشاره به پاسخ مجاهدان به یورش نظامیان صهیونیست مواد منفجره افزود: «قهرمانان میدان هنوز هم برگ دیگری از شگفت‌انگیزترین حماسه‌ها و فداکاری‌ها را می‌نویسند و به فضل خداوند متعال با رشادت و قدرتمندانه با دشمن می‌جنگند.»

گردان‌های قدس اعلام کرد که تلاش نافرجام جدیدی توسط ارتش دشمن صهیونیستی برای هجوم به شهر جنین انجام شد که در آن یگان ویژه به محور البیادر نفوذ کرد اما مجاهدان ما توانستند آن را کشف کرده و هدف قرار دهند. به دنبال این امر نیروهای کمکی اشغالگر برای کمک به عقب‌نشینی نیروی ویژه خود وارد منطقه شدند».

نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز (پنجشنبه) به جنین مصطفی الکستونی (32 ساله) یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح را ترور کرده و به شهادت رساندند. وزارت بهداشت فلسطین نیز اعتلام کرد که وی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به سر، سینه و شکم در جریان تجاوزات صبح امروز به جنین به شهادت رسیده است.

گردان های قدس به دنبال شهادت شهید مصطفی الکستونی (32 ساله) از نیروهای گردان شهدای الاقصی، بر آمادگی کامل خود برای مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیستی به شهر جنین، اردوگاه و حومه آن تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها