طعنه سخنگوی القسام به نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیست

طعنه سخنگوی القسام به نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیست
سه شنبه 9 آبان 1402 - 21:15

سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام ضمن تمسخر نخست وزیر صهیونیستی درباره ادعای آزادی یکی از اسرای اسرائیلی، گفت که وی برای آزادی کل اسرا، به 20 سال زمان نیاز دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- تأکید کرد که رژیم صهیونیستی برای ترمیم وجهه خود، به دنبال کوچاندن اجباری مردم فلسطین و نابودی این کشور است.

ابوعبیده با اشاره به اینکه تا کنون، با خمپاره‌های یاسین-۱۰۵، ۲۲ خودروی نظامی اسرائیلی منهدم شده است، گفت: نیروهای ما چند عملیات نفوذ انجام دادند و نیروهای دشمن را دور زدند و موفق شدند شماری از آنان را از پای درآورند.

وی با بیان اینکه در عملیات کنونی، نیروی دریایی مقاومت برای نخستین بار از اژدر «العاصف» استفاده کرده است، تصریح کرد: غزه، گورستان دشمن خواهد بود. این جنگ را سرآغازی برای جنگ آزادسازی [فلسطین] و اخراج اسرائیل می‌دانیم.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد: روایت دشمن را درباره آزادسازی یکی از اسرای خود از غزه شنیدیم، ولی تکذیب می‌کنیم که دشمن توانسته باشد به هیچ اسیری که نزد القسام باشد، دست پیدا کرده باشد.

ابوعبیده با کنایه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستی هم گفت: اگر نتانیاهوی شکست‌خورده، بعد از یک ماه جنگ، به آزاد کردن یک اسیر افتخار می‌کند، به این معنی است که برای آزاد کردن سایر اسرای خود، به ۲۰ سال زمان نیاز دارد.

وی همچنین خبر داد که به میانجیها گفته‌اند در راستای مواضع انسان‌دوستانه و به این خاطر که به اسرای خارجی هیچ نیازی نداند، آنان را آزاد خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها