تجارت با پیکرهای شهدای غزه؛ اقدام ضدبشری رژیم جعلی صهیونیستی

پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 18:01

یک نهاد حقوق بشری همزمان با شروع آتش بس در نوار غزه از جنایت جدید و هولناک رژیم اسرائیل پرده برداشت و اعلام کرد این رژیم اقدام به تجارت پیکرهای شهدای غزه و نیز سرقت اعضای بدن آنها کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

صدها جنازه به بیمارستان های غزه که در محاصره نظامیان صهیونیستی هستند منتقل شده اند، اما فقط چند ده جنازه خارج شده اند. بیمارستان الشفا و بیمارستان اندونزی و کسانی که در حین عبور از گذرگاه به اصطلاح امن به شهادت رسیده اند.

سرنوشت این همه جنازه توقیف شده چه می شود؟ "اسرائیل" چه نقشه ای برای آنها دارد؟

ترسناکترین سئوال این است؛ چرا برخی از خانواده ها جنازه فرزندانشان را تخریب شده و بدون اعضای داخلی تحویل گرفته اند.

این رژیم جنایتکار به قتل عام غیرنظامیان بی دفاع بسنده نکرده است بلکه مهمترین اعضای داخلی بدن آنها را مثل قلب، کبد، کلیه ها و قرنیه چشم و حلزون گوش سرقت کرده است.

اما تحقیقات صرف، فایده ای ندارد زیرا معاینات پزشکی قانونی برای اثبات این سرقت کافی نیست زیرا اغلب این جنازه ها که قبل از مرگ مجروح شده اند قبلا مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

طبق یک حادثه شرم آور و ننگین – به گفته شاهدان عینی – ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به نبش گورستان دسته جمعی در محوطه بیمارستان الشفا و سرقت همه جنازه ها کرده است.

آیا فکر می کنید کار به همین جا تمام می شود؟ خیر.

طبق اطلاعاتی که تا الان منتشر شده اند، آنها خانه ها، بانک ها، صرافی ها و اموالی به ارزش 5 میلیون شیکل را سرقت کرده اند.

فکر نکنید پَستی و حقارت این ارتش به همین جنایات و جرایم منتهی می شود. آنها اموال و دارایی های گرانبهای شهدا را هم سرقت کردند.

"اسرائیل"، زمین را سرقت کرد آیا تعجبی دارد که جنازه شهدا و اعضای بدن آنها را سرقت کند؟!

پربیننده ترین خبرها