گزارش العالم؛

رژیم صهیونیستی از حمله به جنین چه هدفی را دنبال می‌کند؟

چهارشنبه 22 آذر 1402 - 20:21

نظامیان اشغالگر صهیونیستی از روز گذشته اردوگاه جنین را تحت محاصره درآورده و منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار می‌دهند و همچنان در حال اعزام تجهیزات گسترده نظامی به این منطقه هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار العالم از جنین گزارش داد: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بیش از 24 ساعت است که اردوگاه جنین را محاصره کرده اند و همزمان انبوهی از نیروهای کمکی نظامی از چند جهت اطراف این اردوگاه را فرا گرفته اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ده‌ها خانه در اردوگاه جنین را با موشک و پهپاد بمباران کرد و تعداد شهیدان این بمباران تاکنون به 8 تن رسیده است. اشغالگران از کمک‌رسانی هلال احمر ممانعت کردند.

خبرنگار العالم ادامه داد: نیروهای اشغالگر صهیونیستی به منازل شهروندان داخل اردوگاه حمله کردند و برخی از سربازان اشغالگر در یکی از منازل مراسم موسوم به «عید حنکه» را جشن گرفتند.

وی اشاره کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به منازل و ساکنان اردوگاه تلاش می کند تا به خاستگاه مردمی مقاومت در اردوگاه جنین ضربه بزند. اما ساکنان اردوگاه همچنان پایدار و مقاوم هستند و حتی در مقابل این حملات، شعارهایی را نیز در حمایت از گردان جنین سر دادند.

رایه عروق تاکید کرد: در اردوگاه جنین درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر صهیونیستی رخ داد. همچنین در راستای اعلام حمایت از اهالی این اردوگاه که از روز سه شنبه تاکنون از برق محروم مانده اند و تحت محاصره اشغالگران هستند، صدای تکبیر از مساجد جنین بلند شد.

پربیننده ترین خبرها