خبرنگار العالم گزارش داد:

مقاومت نه تنها سربازان اشغالگر بلکه افسران را نیز هدف قرار می‌دهد

پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 17:13

خبرنگار العالم تأکید کرد که نه تنها سربازان رژیم اشغالگر بلکه افسران آن نیز در تیررس حملات مقاومت فلسطین هستند و رژیم اشغالگر نیز کشته شدن فرمانده گردان 13 در تیپ گولانی و ۷ افسر در کمین مبارزان فلسطینی را تایید کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار العالم در باریکه غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچنین اخیرا کشته شدن یک افسر ارتش در جریان نبردها در استان خان‌یونس، که شاهد درگیری‌های بسیار شدید و خشونت‌آمیز است، را اعلام کرد.

خبرنگار العالم با اشاره به زخمی شدن شمار دیگری از سربازان اسرائیلی و افسران آن در نبردهای جاری در نوار غزه، متذکر شد که مقاومت فلسطین نه تنها سربازان رژیم صهیونیستی بلکه افسرانش را نیز هدف قرار می‌دهد.

احمد سهمود ادامه داد: صبح روز گذشته اسرائیل از کشته شدن فرمانده گردان 13 در تیپ گولانی و 7 نفر دیگر از افسران صهیونیست در محله الشجاعیه خبر داد. در این عملیات نظامیان اشغالگر در کمین مبارزان مقاومت گرفتار شدند. و ارتش اشغالگر به کشته شدن این تعداد از افسرانش اذعان کرد.

طبق این گزارش، با گذشت بیش از دو ماه از تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه، که با حمایت تمام‌عیار آمریکا انجام می‌شود، مقاومت فلسطین همچنین وارد درگیری‌ها و نبردهای شدید در منطقه الشجاعیه، منطقه الشیخ رضوان و نیز در منطقه غرب شهر غزه، شهرک الزیتون و در منطقه شمال نوار غزه شده‌اند. هر چند این منطقه تقریبا به صورت کامل تخریب شده است ولی مقاومت فلسطین در این منطقه وارد درگیری‌های شدید با صهیونیست‌ها شده و تلفات گسترده‌ای در میان نظامیان رژیم اشغالگر بر جای گذاشته است.

به رغم حملات کورکورانه به نوار غزه و جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها در این باریکه، عزم و اراده فلسطینیان برای رویارویی با اشغالگران پایدار است.

پربیننده ترین خبرها