اسماعیل هنیه: اسرای دشمن آزاد نمی شوند مگر پس از تحقق شروط مقاومت

اسماعیل هنیه: اسرای دشمن آزاد نمی شوند مگر پس از تحقق شروط مقاومت
سه شنبه 12 دی 1402 - 20:01

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی در خصوص آزادی اسرای اسرائیل، گفت: اسرای دشمن صهیونیست آزاد نمی شوند مگر اینکه شروط مقاومت تحقق یابد.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنانی خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی در تجاوز به غزه با نهایت ددمنشی رفتار می‌کند و مردم ما مقاومت و پایداری خود را به رغم تمام رنج ها ناشی از آوارگی، ویرانی و کشتار ثابت کردند.

هنیه افزود مردم غزه به رغم ظلم و کشتار رژیم اسرائیل، اهالی قدس و کرانه باختری در مسیر مقاومت باقی خواهند ماند.

اسماعیل هنیه با بیان اینکه مقاومت با حمله به اهداف دشمن به رغم تلاش رژیم اسرائیل جهت ویرانی غزه و بازگرداندن سربازان اسیرش ادامه خواهد داد افزود: مقاومت، رهبری و نیروهای ما در سلامت کامل هستند و دشمن در آستانه شکست قرار دارد و پیروزی حتمی است.

او تأکید کرد: دشمن در سومین مرحله حملاتش به غزه شکست خورد ما از رزمندگان مقاومت می خواهیم تانکها و نفربرهای دشمن را منهدم کنند. تجاوز به غزه به خاطر ضربات مقاومت و پایداری مردم ما متوقف خواهد شد و دشمن راهی جز تسلیم شدن در برابر اراده مقاومت ندارد.

رهبر حماس در ادامه گفت: پیشنهاداتی را برای آتش بس دریافت کردیم؛ ما بر وحدت مردم فلسطین در هرگونه آتش بس تاکید کرده ایم و موضع و دیدگاهمان درباره آتش بس همه جانبه با دشمن را به اطلاع مصر و قطر رساندیم.

وی تأکید کرد که کشورهای شرکت کننده در این جنگ به ویژه آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی مسئول کامل کشتار در غزه هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه به تقدیر از جبهه مقاومت در دیگر کشورها پرداخت و گفت:«درود به شهدای لبنان، عراق و یمن که در حمایت از این نبرد به شهادت رسیدند. امنیت، ثبات و آینده منطقه وقتی محقق خواهد شد که مردم ما به حقوق مشروع خود در زمینه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف دست یابند».

پربیننده ترین خبرها