انصارالله: سرانجام تحرکات آمریکا شکست است/مرحله اول جنگ را برده‌ایم

انصارالله: سرانجام تحرکات آمریکا شکست است/مرحله اول جنگ را برده‌ایم
شنبه 16 دی 1402 - 11:08

یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن، با اشاره به تداوم اقدامات ارتش این کشور در حمایت از مقاومت و ملت غزه، سرانجام تحرکات آمریکا را شکست دانست.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کشورش به سبب سیاست های نادرست آمریکا، نقش منطقه ای و جهانی ایفا می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نمی خواهد اعتراف کند که بازگشت قدرت بازدارندگی، مشابه آنچه قبلا جریان داشت، محال است.

البخیتی اضافه کرد: یمن به عملیات نظامی در حمایت از برادران خود در فلسطین فارغ از اقدامات آمریکا ادامه خواهد داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن تمجید از عملکرد حزب الله لبنان و مقاومت عراق در جریان عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: ما باید به شکل فعال این مسیر را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: ما مرحله نخست جنگ علیه آمریکا و متحدانش را برده ایم. آمریکا از نظر نظامی شکست خواهد خورد، زیرا با اراده ملتها رو به رو است.

البخیتی گفت: آمریکا که در شکست مقاومت در غزه ناکام مانده، پس چگونه می خواهد با کشورهای محور مقاومت، مقابله کند؟

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا،‌ نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

آمریکا مدعی است که ائتلافی دریایی برای مقابله با عملیات ارتش یمن در دریایی سرخ ایجاد کرده اما فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از این ائتلاف، از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی ایالات متحده خودداری کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها