ژنرال آمریکایی: موفقیت اسرائیل در غزه "بسیار محدود" است

ژنرال آمریکایی: موفقیت اسرائیل در غزه
دوشنبه 16 بهمن 1402 - 17:29

رئیس سابق فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) موفقیت‌های نظامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در نوار غزه تا این لحظه را بسیار محدود توصیف کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "فرانک مک‌کنزی" در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی "سی بی اس" عملکرد نظامی رژیم اشغالگر در جنگ علیه نوار غزه را ضعیف ارزیابی کرد و گفت:‌ "آنها هنگام ورودشان به غزه، حذف سیاسی و فرماندهی نظامی حماس را به عنوان هدف خود تعیین کردند، اما تا این لحظه موفق به انجام هیچ یک از آنها نشده اند. "

مک‌کنزی افزود: "از نظر من مساله مهم‌تر این است که شما باید یک تئوری درباره این کار داشته باشید که وقتی کارتان تمام شد، چگونه به نظر خواهید رسید. شما زمانی که عملیات نظامی را آغاز می‌کنید، به یک چشم‌انداز برای وضعیت نهایی نیاز دارید؛ زیرا همه چیز پس از آن با کاهش یا افزایش توان شما در رسیدن به آن نقطه محقق می‌شود. "

این ژنرال سابق آمریکایی در بخشی از این گفت‌وگو، اشغالگری رژیم صهیونیستی را حداقل گزینه ترجیحی میان همه نتایج دانست و گفت: "کشورهای عربی پس از جنگ باید از تلاش‌ها در غزه حمایت کنند. "

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، بیش از ۵۶۰ نظامی این رژیم کشته شده‌اند، در حالی‌که منابع رسانه‌ای و تحلیلگران در فلسطین اشغالی آمار واقعی کشته‌ها را بیشتر از این دانسته اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها