بازداشت همسر و خواهر قدیمی‌ترین اسیر فلسطینی در بند رژیم اشغالگر+ویدئو

سه شنبه 15 اسفند 1402 - 21:53

رئیس هیات اسرا و آزادگان فلسطین گفت که دشمن صهیونیستی همسر و خواهر نائل برغوثی که 44 سال است در زندا‌ن‌های صهیونیستی به سر می برد را بازداشت کرد.

العالم – فلسطین

قدوره فارس رئیس هیات اسرا و آزادگان فلسطین تاکید کرد که بازداشت های گسترده از سوی رژیم اشغالگر هیچ اهداف امنیتی یا نظامی ندارد فقط برای انتقام است.

رژیم صهیونیستی امروز از شهرک کوبر در شمال رام الله ایمان نافع همسر نائل برغوثی و نیز حنان برغوثی خواهر نائل را بازداشت کرد. به گفته خانواده برغوثی، نظامیان اشغالگر با یورش ابه شهرک کوبر به خانه های برغوثی یورش بردند و بدون ذکر دلیل همسر و خواهر نائل برغوثی را بازداشت کردند.

محمد البرغوثی، همسر حنان البرغوثی به خبرنگار العالم گفت: ساعت 3 بامداد آمدند در خانه را زدند، وارد شدند و من در را باز کردم. پرسیدند حنان برغوثی کجاست؟ گفتم داخل است، گفت: شناسنامه اش را به من بدهید و باید با ما بیاید. او را بازداشت کردند. رژیم اشغالگر نیاز به دلیل ندارد. بازداشت هایش ظالمانه است.

هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که تعداد اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی بیش از 9 هزار نفر می باشد.

قدوره فارس رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی نیز در گفتگو با خبرنگار العالم با اشاره به بازداشت خواهر و همسر البرغوثی گفت: این نشان می‌دهد که بازداشت ها اهداف نظامی و امنیتی ندارند، بلکه در چارچوب فرآیند انتقام‌جویی هستند. به نظر می رسد که برخی خانواده های فلسطینی تا اخر هدف رژیم صهیونیستی باقی خواهند ماند زیرا اقدامات این رژیم فقط برگرفته از حس انتقام جویی است.

پربیننده ترین خبرها