در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم؛

اظهارات سیاستمدار فلسطینی درباره نقش واقعی رسانه‌های ایرانی در فلسطین +فیلم

دوشنبه 21 اسفند 1402 - 19:36

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تاکید بر اینکه شبکه العالم قدرتمندانه پنجره جدیدی را به روی حوادث جاری در منطقه و جهان باز کرده است، خاطرنشان کرد که شبکه العالم با انتقال صحیح اخبار، از حقوق مردم دفاع کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: "ما نه تاریخ را تحریف کرده ایم و نه روایات را دستکاری. مسأله فلسطین مثل روز روشن است. ما بر خلاف رسانه‌های غربی که حوادث را وارونه نشان می‌دهند، مسائل را همانگونه که هست، نشان داده‌ایم".

وی افزود: موجودیت رژیم صهیونیستی بر مبنای دروغ پردازی ماشین رسانه های هولناک غرب شکل گرفته است و رسانه های غربی تاکنون حقایق را وارونه جلوه داده اند و هنوز هم در تلاشند خلاف مسیر حقیقت حرکت کنند. جنایات هولناکی رخ داده‌ است و به رغم وجود رسانه‌هایی برای انتقال حقایق، متأسفانه روند تحریف حقیقت قوی تر بوده است.

ابوشریف ادامه داد: به رغم تحریم و محاصره و حملات وحشیانه دشمن به غزه، شبکه خبری العالم و همه کانال ها و شبکه های خبری فعال در عرصه فلسطین، تلاش گسترده و بی سابقه ای را برای انتقال حقایق به همان صورتی که هست انجام می دهند.

نماینده جهاد اسلامی تاکید کرد: همه چیز از گرسنگی و کمک ها و مذاکرات گرفته تا هواپیماها و غیره تبدیل به سلاحی علیه ملت فلسطین شده اند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در رأس فهرست قربانیان این جنگ قرار گرفته اند؛ آنها در شرایطی غیر طبیعی کار می کنند و شبکه خبری العالم بخشی از این مجموعه های خبری هستند که وقایع غزه را همان گونه که هست، نشان می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها