العالم به نقل از منابع نظامی:

پاسخ ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی فوری و سهمگین خواهد بود!

چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 09:59

مقامات نظامی ایران از رصد و آمادگی تهران برای واکنش به هر گونه تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی علیه منافع جمهوری اسلامی خبر می دهند.

العالم - ایران

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در تهران، ایران در ۲۴ ساعت گذشته تمام تحرکات ریز و درشت سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را زیر نظر داشته است.

به دنبال این مساله، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نیز روز گذشته در تماس های فشرده ای که با امیر قطر و رئیس جمهور روسیه و برخی شخصیتهای لبنانی داشته، تاکید کرده است: در صورتی که رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را عملی کند با واکنش سهمگین، شدید و دردناک ایران مواجه خواهد شد.

مقامات سیاسی ایران می گویند: پاسخ تهران به هر گونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی چند روز و حتی چند ساعت طول نخواهد کشید و واکنش ایران بلافاصله خواهد بود کما اینکه مسوولان نظامی هم تاکید کرده اند دستشان بر روی ماشه است و دست متجاوز را قطع خواهند کرد.

از سوی دیگر خبرنگار العالم در تهران به مصاحبه صبح سه شنبه اش با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: امیر حیدری تصریح کرده است که نیروهای مسلح ایران به هر گونه تهدید به سرعت و به صورت واضح و ظرف چند دقیقه پاسخ خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها