سرکوب دانشجویان حامی غزه، دروغ غرب درباره آزادی بیان را برملا کرد

سرکوب دانشجویان حامی غزه، دروغ غرب درباره آزادی بیان را برملا کرد
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 16:48

اعتراضات به جنایتگری دشمن صهیونیستی در غزه دروغ پردازی غرب به عنوان حامی این رژیم در زمینه تمدن، فرهنگ، حقوق بشر، دمکراسی و آزادی بیان را برملا کرد.

العالم – فلسطین

در روزهای اخیر دنیا دید که نیروهای امنیتی و پلیس غرب چگونه با خشونت، اعتراضات دانشجویان و انقلاب دانشگاهیان را در واکنش به قتل عام مردم غزه که از سوی رژیم صهیونیستی و با حمایت کورکورانه غرب انجام می شود، سرکوب کردند.

دنیا دید که پلیس آمریکا، استادان و دانشجویان را پس از انداختن روی زمین به بهانه «یهود ستیزی» هدف حمله وحشیانه قرار داد و دستگیر کرد با اینکه قانون اساسی آمریکا به آنها حق مطلق در زمینه آزادی بیان و آزادی برگزاری تجمعات مسالمت آمیز را اعطا کرده است.

در اروپا نیز تظاهرات اعلام حمایت از فلسطین از سوی پلیس سرکوب و اندیشمندان و فعالان حامی غزه در کشورهایی مانند فرانسه، اتریش و آلمان بازداشت شدند و در هلند بیش از 300 فعالیت به اتهام دشمنی با سامی (یهود ستیزی)‌سرکوب شد.

تمدن غرب که ادعا دارد نه فقط مدافع حقوق انسان بلکه مدافع حقوق حیوانات نیز هست، در برابر جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غزه نه فقط ساکت است بلکه هر شخصی را که از دولت آمریکا بخواهد برای توقف قتل عام مردم غزه، ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی را متوقف کند، مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت می کند.

در غرب می توان اعتقادات دینی دو میلیارد انسان را مسخره کرد اما انتقاد از حمایت کورکورانه غرب از رژیم صهیونیستی یا تقبیح تروریسم اسرائیلی ممنوع بوده و ضدیت با سامی (یهود) تلقی می شود.

بر همین اساس است که صداهای منتقد تروریسم رژیم اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا از سوی دانشجویان و استادان با خشونت سرکوب می شود.

به همین دلیل است که نتانیاهو انقلاب دانشجویان دانشگاه های آمریکا علیه تروریسم صهیونیستی را ضدیت با سامی خواند اما برنی ساندرز سناتور دمکرات به وی گفت: این انقلاب ضدیت یا سامی یا برای تایید حماس نیست بلکه برای بیان این واقعیت است که دولت افراط گرای شما در 6 ماه گذشته 34 هزار فلسطینی را به قتل رسانده، بیش از 77 هزار نفر را زخمی کرده که 70 درصد آنان زنان و کودکان هستند.

لذا امروز شعارهایی مانند حق اسرائیل برای موجودیت و ضدیت با سامی در جامعه آمریکا به ویژه دانشگاههای این کشور به شعارهایی مانند مبارزه با آپارتاید، قتل عام و پاکسازی نژادی تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها