تکرار نبرد شهید السنوار اینبار در کرانه باختری؛ شهادت فرمانده‌ی رزمندگان طولکرم که تا آخرین نفس جنگید + فیلم

يکشنبه 6 آبان 1403 - 08:09

"اسلام جمیل عود" فرمانده گردان های القسام در کرانه باختری دیروز شنبه در جریان درگیری حدود ده ساعته خود با نیروهای اسرائیلی در استان طولکرم به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

صحنه‌ها نشان می‌دهد که اسلام عوده "29 ساله" با شجاعت بسیار در حین جنگ با نیروهای ویژه ارتش صهیونیستی و تیراندازی به آنها ندای الله اکبر سر می‌داده است.

در قبال جانفشانی این فرمانده ی قسامی، نیروهای اشغالگر اسرائیلی در عین درماندگی، آپارتمانی که شهید "عوده" در آن زندگی می کرده را با بیش از 20 گلوله "انرجا" Energa ،هدف قرار داده و کل ساختمان را تخریب کردند.

"عوده" تا آخرین نفس خود، برای قیام در محله "السلام" در استان طولکرم جنگید، پایانی که فعالان شبکه های اجتماعی آن را به پایان "یحیی السنوار" رهبر شهید حماس که او نیز تا آخرین نفس خود در "تل السلطان" واقع در شهر رفح، جنوب نوار غزه، جنگیده بود، تشبیه کردند .

گردان‌های قسام در سوگ فرمانده شهید خود، "اسلام عوده"، در بیانیه‌ای اعلام کردند "همانطور که ما شهید مهندس، فداکاری و جهاد او را از اولین لحظه‌ای که به صفوف ما پیوست، تجلیل می‌کنیم، تأکید می‌کنیم که او از آغاز عملیات "طوفان الاقصی" در خفا و در اوج خلاقیت با سایر مبارزان کار مشغول بوده است و در بسیاری از عملیات های جهادی اثر انگشت خاص او برجای مانده است.

VS

VS

پربیننده ترین خبرها