حامی آمریکائی "مردم غزه"سخنرانی تبلیغاتی هریس را قطع کرد! + فیلم

يکشنبه 6 آبان 1403 - 18:06

یک فعال آمریکایی در سخنرانی کامالا هریس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در کنفرانس انتخاباتی اش در میشیگان، با فریاد خواستار پایان دادن به جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد.

العالم - آمریکا

بایکوت سخنرانی هریس در حالی انجام گرفت که در حین سخنرانی وی، یکی از فعالان حاضر، شروع به سردادن شعار "نه به جنگ غزه" کرد، سپس هواداران این نامزد دموکرات برای شنیده نشدن صدای این معترض، نام هریس را با صدای بلند فریاد زدند.

ماموران امنیتی نیز بلافاصله این فعال را از این مراسم خارج کرده و کامالا هریس ،معاون رئیس جمهور آمریکا نیز با قطع ادامه ی سخنان خود گفت "بله ما باید این جنگ را پایان دهیم و گروگان ها (اسیران) را به خانه هایشان برگردانیم... اما من الان درباره ی سال 2024 حرف می زنم .

پیشتر در روز جمعه نیز جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک مراسم عذرخواهی رسمی بخاطر نقش دولت فدرال در مدارس شبانه‌روزی و آزار بومیان آمریکا گفته بود که کشتار مردم در غزه "باید متوقف شود."

این سخنان بایدن هم در وضعیتی مشابه با معاون خود یعنی کامالا هریس"، در حالی بیان شد که یک معترض حامی فلسطین سخنرانی اش را قطع نموده بود و بایدن در حالی که وی را به بیرون از محل سخنرانی هدایت می‌کردند ،گفته بود "افراد بی‌گناه زیادی کشته می‌شوند و این باید متوقف شود".

شایان ذکر است که به رغم مواضع دولت آمریکا در حمایت از توقف آتش بس در غزه، اما واشنگتن در عمل همواره در حال کمک های نظامی و مالی گسترده به این رژیم برای تداوم کشتار فلسطینیان باریکه غزه است. از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه مردم این باریکه ، آمریکا کمک های نظامی و امنیتی بسیاری به ارزش 6.5 میلیارد دلار به رژیم اشغالگر اسرائیل ارائه کرده است و مقامات این کشور همواره در موقعیت‌های مختلف بر پایبندی شدید ایالات متحده به حمایت از اسرائیل تاکید کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها