آغاز رزمایش مشترک «آیرن مجیک-19» با حضور نیروهای مسلح آمریکا با امارات

آغاز رزمایش مشترک «آیرن مجیک-19» با حضور نیروهای مسلح آمریکا با امارات
يکشنبه 29 مهر 1397 - 18:17

رسانه‌های اماراتی و آمریکایی از اجرای رزمایش مشترک دو هفته‌ای بین نیروهای مسلح دو کشور با تمرکز بر اجرای عملیات آبی-خاکی و دریایی در منطقه خبر دادند.

العالم _ آمریکا

رسانه‌های اماراتی روز یکشنبه از برگزاری رزمایش مشترک بین نیروهای مسلح خود با  نظامیان آمریکا و  به نام «آیرن مجیک-19» که در بخش‌هایی از آن از مهمات واقعی استفاده می‌شود، خبر دادند.

 خبرگزاری اماراتی «وام» در این زمینه نوشت: این رزمایش مشترک بین نیروهای اماراتی و آمریکایی که از امروز آغاز شد، بخشی از تمرین‌های مشترک نظامی سالیانه بین نیروهای مسلح امارات و  نیروهای مسلح دیگر کشورهای برادر و دوست است.

این خبرگزاری در ادامه با توصیف اهداف این رزمایش نوشت: این رزمایش در پی تحکیم همکاری‌ها، اقدام‌های مشترک و تبادل تجربیات در حوزه‌های نظامی است که به حداکثر رسیدن توانایی‌های رزمی و افزایش هماهنگی بین نیروهای مسلح آمریکا و امارات کمک خواهد کرد.

 بر اساس این گزارش، رزمایش آیرن مجیک-19 تا دو هفته ادامه خواهد داشت و به افزایش  توانایی‌های دفاعی در عملیات نظامی و قابلیت های آموزشی در برنامه ریزی و عملیات رزمی کمک می‌کند.

 به نوشته این خبرگزاری، در این رزمایش از مهمات واقعی استفاده می‌شود و فعالیت مرتبط با آموزش نیروهای امنیت داخلی نیز انجام می‌پذیرد.

وبگاه «نیوال تودی» نیز از حضور تفنگداران دریایی  و نیروهای آبی-خاکی آمریکا در این رزمایش خبر داد.

این وبگاه به اجرای عملیات آبی-خاکی و دریایی از سوی نیروهای حاضر در این عملیات در سواحل و یک پایگاه دریایی مستقر در منطقه خبر داده است.

این دو کشور هرساله رزمایش‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. امارات متحده عربی از جمله مشتریان پرو پاقرص تسلیحات ساخت آمریکا است.

فارس

پربیننده ترین خبرها