جهاد اسلامی:

ملت فلسطین قوی تراز گذشته در برابر صهیونیست ها

ملت فلسطین قوی تراز گذشته در برابر صهیونیست ها
شنبه 17 ارديبهشت 1390 - 17:51

يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي، انقلابهاي اخير در کشورهاي عربي را به نفع مساله فلسطين دانست و تاکيد کرد: ملت فلسطين امروزه بسيار قوي تر از گذشته است.

احمد مدلل روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: ملت هاي فلسطين و مصر روابطی راهبردی با هم دارند و پيمان کمپ ديويد باعث از بين رفتن نقش راهبردی و تاريخي مصر در زمينه آزادي فلسطين شد. اما جايگاه واقعي مصر همان چيزي است که امروزه پس از انقلاب و سرنگوني نظام مبارک در زمينه حمايت از ملت فلسطين شاهد آن هستيم.

مدلل افزود: امروزه مصر نقش جديدي دارد و ما اراده اين کشور را در زمينه به موفقيت رساندن آشتي ملي فلسطيني ها شاهد بوديم و ديديم که اين کشور از اردوگاه صهيونيسم و امپرياليسم فاصله گرفت.

وی تاکید کرد:  رژیم مبارک با اطاعت از اوامر آمريکايي ها و صهيونيست ها ملت فلسطين را در غزه تحت محاصره قرار مي داد.

مدلل خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي با ديده ترديد به تغييرات اخير در جهان عرب مي نگرد و انقلاب مصر باعث نگراني اين رژيم شده است؛ بويژه اينکه ميان مردم مصر و نظام کنوني پيوند مستحکمي وجود دارد.

وي در پاسخ به سؤالي درباره انقلاب هاي مردمي و نقش جديد آنها در کمک به قضيه فلسطين گفت: ما بر اين باوريم که تغييرات در کشورهاي عربي به نفع مساله فلسطين خواهد بود. از جمله اينکه امضاي توافق نامه آشتي ملي فلسطيني ها در قاهره از جمله نتايج انقلاب مصر بود و اقدامات اخير نظام مصر مورد رضايت رژيم صهيونيستي نيست.

اين رهبر جهاد اسلامي فلسطين در پايان با تأکيد بر اينکه ملت فلسطين امروزه از گذشته قوي تر است اظهار داشت: امروزه حمايت هاي اعراب و مسلمانان مقابله با رژيم صهيونيستي را هدف قرار داده است و ما اميدواريم که اين امر سرآغازي براي نابودي رژيم اشغالگر قدس و پايان اشغالگري آنها در سرزمين فلسطين باشد.



پربیننده ترین خبرها