در اعتراض به عملکرد رسانه ها؛

مردم تونس، تلویزیون ها را به آب انداختند! + تصویر

مردم تونس، تلویزیون ها را به آب انداختند! + تصویر
چهارشنبه 29 آذر 1391 - 20:40

شماري از مردم تونس در اعتراض به عملكرد رسانه هاي آن كشور، با تجمع در چند نقطه از ساحل بوجعفر در شهر ساحلي سوسه، تلويزيون هاي خود را به آب دريا سپردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در اين فراخوان كه به همت كميته ارشادي انجمن حمايت از انقلاب در اين شهر برگزار شد، صدها شهروند تونس در اعتراض به عملكرد رسانه هاي آن كشور، طي يك حركت نمادين تلويزيون هاي منازلشان را به دريا انداختند.
عماد دغيج، عضو انجمن "مردان انقلاب" كه شاخه انجمن مذكور در شهر الكرم در غرب پايتخت است، در تجمع مذكور گفت: اين اقدام، يك حركت نمادين براي تاکید بر ضرورت پاكسازي رسانه هاست.
دغيج افزود: ما بر اين باوريم كه در وضعيت كنوني، رسانه ها با جانبداري از ضدانقلاب و شخصيت هاي نظام سابق و رهبران فاسد حزب زين العابدين بن علي، به مانع اصلي در راه تحقق اهداف انقلاب تبديل شده اند.
اين فعال انقلابي افزود: همانگونه كه در زمان انقلاب روماني رسانه ها، اقدام به تخريب وجهه انقلابيون مي كردند، رسانه هاي تونسي نيز امروزه اين نقش را ايفا مي كنند.
لازم به ذكر است، انجمن ملي حمايت از انقلاب در تونس كه پس از فرار زين العابدين بن علي از كشور تشكيل شده بود، در ماه ژوئن 2012  به طور رسمي اعلام موجوديت كرد و انتخاباتي با هدف تشكيل شوراي مركزي آن برگزار شده كه اكثر جريان هاي حامي انقلاب در آن مشاركت كردند.
مخالفان دولت ائتلافي تونس، اين انجمن را كه از گروه هاي نزديك به جنبش اسلامي النهضه است به انجام اقداماتي برخلاف دمكراسي و احترام به ديدگاه مخالفان متهم مي كنند.

پربیننده ترین خبرها