تروریست های اسرائیلی راه بازگشت ندارند

تروریست های اسرائیلی راه بازگشت ندارند
يکشنبه 17 دی 1391 - 08:49

العالم - صهیونیست هایی که برای جنگ علیه نظام سوریه به این کشور رفته بودند، پس از چندی از ترس پشیمان شده اند، اما راه بازگشت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از این تروریست ها در تماس با خانواده اش گفته که می خواهد به اراضی اشغالی بازگردد، اما سرکردگان تروریست ها گذرنامه وی را سوزانده اند و او برای بازگشت با مشکل مواجه شده است.
تروریست های سوری به این تروریست اسرائیلی گفته اند:" هرکس به ما پیوست به سوی خانواده اش باز نمی گردد".
یکی از اعضای خانواده این اسرائیلی به پایگاه اینترنتی " ینت نیوز" اسرائیل گفته است: وی همراه با دوستانش از مرز ترکیه وارد سوریه شدند؛ در ابتدا خوشحال بود و می گفت شورشیان به او و دوستانش غذا، پوشاک و مکانی برای استراحت داده اند و به آنها آموزش داده شده که چگونه با نظامیان سوری بجنگند؛ اما در تماس های بعدی لحن سخنانش عوض شد.
این تروریست اسرائیلی به خانواده خود می گوید: ما به شدت ترسیده ایم و دیگر نمی توانیم در اینجا بمانیم، اما راه بازگشتی نیست. آمدن به سوریه اشتباه بود.
وی از خانواده خود برای بازگشت به اسرائیل تقاضای کمک کرده است.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: تماس هایی با عناصری در ترکیه برای پیدا کردن 2 شهروند اسرائیل که مفقود شده و گمان می رود در سوریه باشند، برقرار شده است، اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده است."
علاوه بر تروریست های خودسر، گزارش های بسیاری از حضور کماندوهای اسرائیلی در سوریه منتشر شده است. از سوی دیگر به اذعان رسانه های غربی هم ترکیه و هم اسرائیل با تروریست های سوری ارتباط مستقیم دارند و در بسیاری از مسائل با آنها به توافق رسیده اند.
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها