بحرینی ها این جمعه هم می آیند

بحرینی ها این جمعه هم می آیند
سه شنبه 26 دی 1391 - 21:17

العالم- نماينده فراكسيون مستعفي جمعيت الوفاق بحرين اعلام كرد كه روز جمعه مردم، از سراسر شهرها و مناطق این کشور به سمت منامه تظاهرات خواهند كرد.

" جلال فيروز " روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تظاهرات گسترده و فراگيري تحت عنوان " جمعه عزت و كرامت " برگزار خواهيم كرد، هر چند رژيم سعي دارد آن را محدود و موقت جلوه دهد و مدعي است كه مي تواند آن را كنترل كند.
وي با اشاره به برگزاري تظاهرات متعدد عليه رژيم آل خليفه افزود: مردم بحرين حقوق مسلم و قانوني خود را خواستارند، حقوقي كه ديگر ملت هاي انقلابي عربي به آن رسيدند.
فيروز خاطرنشان كرد: ملت بحرين گرفتار رژيمي با تفكرعقب مانده و قبيله اي است كه نمي تواند مردم را به عنوان منشا قدرت نهادها و سازمان هاي حكومتي ببيند.
وی افزود : رژيم حاكم نمي خواهد اختيارات خود را از دست بدهد؛ زيرا در شرایط فعلی مي تواند اراضي ملت را غصب و سواحل، اموال، ثروت ها و ذخاير اين كشور را به راحتي چپاول كند. به اين ترتيب نزاع ميان مردم و حكومت همچنان تا زوال اين طرز تفكر ادامه خواهد يافت.
وي اظهار کرد: آل خليفه قصد ندارد با مردم به گفت و گو بنشيند و دست از نقض حقوق ملت بكشد، سخنراني پادشاه بحرين در 16 دسامبر ثابت كرد كه آنها نمی خواهند تغييري در اوضاع كشور شود و فقط به دنبال آرام سازي موقت اوضاع و ساكت كردن مردم هستند. به همين سبب مردم ناچار بايد در برابر رژيم با قدرت تمام بپاخيزند.
فيروز با اشاره به خباثت رژيم آل خليفه و ادعاي اعطاي امتيازات به جمعيت الوفاق در زمينه مشاركت در انتخابات آينده در 14 فوريه، گفت: ما به هيچ وجه تسليم اين گونه فريبكاري ها نخواهيم شد و خون شهيدان را به امتيازات رژيم نخواهيم فروخت.
15-13:49
26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها