بعثی‌ها بین تظاهرکنندگان دلار توزیع می‌کنند

بعثی‌ها بین تظاهرکنندگان دلار توزیع می‌کنند
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 14:42

اعضای وابسته به حزب منحل شده بعث در عراق، تلاش می‌کنند با توزیع پول افراد بیکار را به شرکت در تظاهرات ضد دولتی تشویق کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب "الدعوه" عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: بعثي‌ها افراد بيكار را براي شركت در تظاهرات در ازاي پول به خدمت مي گيرند.
حزب الدعوه از تظاهركنندگان خواست از كساني كه براي از بين بردن وحدت كشور تلاش مي كنند، پیروي نكنند.
"ماجد علي عسكر" مسئول حزب الدعوه در استان "واسط" گفت" اطلاعات به‌دست آمده نشان مي‌دهد گروه‌هايي از حزب غيرقانوني بعث جوانان بيكار را در استان‌ها براي رفتن به استان الانبار و شركت در تظاهرات در ازاي 100 دلار براي هر نفر، به خدمت مي گيرند؛ جوانان بيكار نیز به علت فقر و تنگدستي مجبور شده اند به استان الانبار بروند و در تظاهرات شركت كنند.
وي افزود: بعثي‌ها با حمايت برخی کشورهای منطقه، برای جوانان بیکار پول، غذا و همه وسايل راحتي را فراهم می کنند تا از آنها به منظور شركت در تظاهرات و ايجاد بي ثباتي و ادامه بحران در كشور استفاده کنند.
این مسئول حزب الدعوه از جوانان عراقي و تظاهركنندگان ساكن استان الانبار خواست از كساني كه براي از بين بردن وحدت كشور تلاش مي كنند دنباله روي نكنند؛ و مراقب طرح هاي منطقه اي باشند كه هدف آن ايجاد فتنه فرقه اي و بازگشت درگيري داخلي بين يك ملت است.
وي گفت: اقدام عناصر حزب بعث در به خدمت گرفتن جوانان بيكار براي شركت در تظاهرات در ازاي پول ، در چارچوب توطئه برخي كشورهاي منطقه براي تجزیه عراق براساس مسائل فرقه ای، مذهبي و نژادي صورت مي گيرد؛ و ما قبلا درباره اين توطئه ها هشدار داده بوديم.

پربیننده ترین خبرها