توسط تروریست‌های جبهه النصره صورت گرفت

تبدیل بیمارستان چشم‌پزشکی حلب به دادگاه

تبدیل بیمارستان چشم‌پزشکی حلب به دادگاه
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 12:55

برخي منابع در حلب به الحقيقه گفتند كه گروه تروريستي جبهه النصره شاخه نظامي اصلي شوراي ملي سوريه و ائتلاف ملي سوريه مخالف اخيرا بيمارستان چشم پزشكي در منطقه قاضي عسكر شهر حلب را به زنداني مركزي و مقر محاكمههاي شرعي خود و همچنين محل اجراي اعدام دشمنان خود تبديل كرده و اجساد را سپس به قبرستان مجاور محوطه بيمارستان منتقل ميكنند.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، يك منبع محلي به الحقيقه گفت: گروه تروریستی جبهه النصره براي مردم و ساكنان مورد پيگرد خود "ابلاغيه" شبيه كارت‌هاي احضاريه دادگاه مي‌فرستد كه به جاي امضاي بازپرس يا دادستان امضاي "هيئت شرعي در حلب" روي آن نقش بسته است و در اين ابلاغيه‌ها آمده است كه حل اين هيئت شرعي در بيمارستان چشم پزشکی است.پ
اين منبع افزود: دستكم سه طبقه از بيش از شش طبقه بيمارستان به زندان تبديل شده است و اجراي احكام زندان نيز در زيرزمين بيمارستان انجام مي‌شود كه در اصل انبار دارو، آشپزخانه و اتاق‌هاي اورژانس در آن بوده است.
وي تصريح كرد: حكم اعدام ده‌ها نفر در ماه‌هاي اخير صادر شده و در قبرستان مجاور بيمارستان دفن شده‌اند كه اين قبرستان نيز در كنترل عناصر جبهه النصره است و آنها به مردم اجازه دفن مردگان خود را نمي‌دهند.
جبهه النصره بيمارستان تخصصي كودكان در همين منطقه و اطراف آن را پيش از اين به رياست ستاد افراد مسلح خود در حلب و منطقه شمالي تبديل كرده بود به گونه‌اي كه دستكم هزار فرد مسلح و فرماندهان جبهه النصره در حلب و ريف آن از اتاق‌هاي بستري بيماران و خانواده‌هاي آنها به عنوان اتاق خواب و اقامت استفاده مي‌كنند.
دو مركز ديگر فرماندهي جبهه النصره در حلب شامل بيمارستان الزرزور در منطقه السكري و سالن نمايش دريم در منطقه الانصاري است.
باند جبهه النصره و هم‌پيمانانش مثل تيپ اخواني التوحيد دادگاه‌هاي حلب را تعطيل كرده و هيئت شرعي در حلب را به جاي آن تشكيل داده‌اند كه احكام وهابيت را حتي در زمينه تصادف‌ها و مشاجره‌هاي خانوادگي اجرا مي‌كند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها