فراخوان برای اخراج اشغالگران سعودی ازبحرین

فراخوان برای اخراج اشغالگران سعودی ازبحرین
يکشنبه 20 اسفند 1391 - 22:11

منامه (العالم)- دبير كل جمعيت "تجمع ملي دموكراتيك بحرين" خواستار اتحاد مردم و گروه های سیاسی براي اخراج نيروهاي اشغالگر سعودي و رسوایی لانه توطئه یعنی سفارت امريكا در منامه شد .

"فاضل عباس" عصر يكشنبه در گفت وگو با شبكه العالم اظهار داشت: عربستان و آمريكا بر اقدامات رژيم ديكتاتوري بحرين سرپوش می گذارند، بنابراين اقدام مخالفان در برگزاري راهپيمايي هاي اعتراض آميز ضد اشغالگران سعودي امري لازم و ضروري است.

وی افزود: اشغالگران سعودي در 14 مارس سال 2011 با موافقت كشورهاي منطقه و محافل بين المللي، بحرين را اشغال كردند.

فاضل عباس خاطرنشان کرد: ما اظهارات آن زمان هيلاري كلينتون وزير امور خارجه وقت آمريكا را که گفته بود واشنگتن از حضور نيروهاي سعودي دربحرين آگاه است، به خاطر داريم.
وي تاكيد كرد: انقلابيون و مخالفان بحريني در برابر اشغالگران موضع شفافي دارند آنان نيروهاي سعودي را اشغالگر و حامي رژيم استبدادي و ديكتاتوري بحرين و حوادث بحرين را انقلاب مردمي ضد رژيم استبدادي ونه مداخله خارجي مي دانند.

فاضل عباس با تاكيد بر مخالفت مردم انقلابي بحرين با پيمان سپر الجزيره افزود: اشغال بحرين از سوی عربستان جنايت بزرگي است كه رژيم ديكتاتوري عربستان با حمايت آمريكا مرتكب آن شد و موانع سياسي بزرگي ضد هرگونه تحولات سياسي در بحرين به وجود آورد و از ديكتاتور حاكم بر بحرين حمايت كرد .
وي خاطرنشان کرد: سازمان هاي بين المللي، هنوز تسليم باج خواهي هاي آمريكا هستند و اين اقدامات بزدلانه را محكوم نمي كنند.

این فعال بحرینی تصريح كرد: نيروهاي اشغالگر سعودي با حضور در بحرين رسما قدرت تصميم گيري را از منامه سلب كرده و به حامي ديكتاتور تبديل شده اند و تسلط  سياسي و نظامي بحرين را در دست گرفته اند، به صورتیكه رژيم بحرين به هيچ وجه نمي تواند آن را بازپس بگيرد.

فاضل عباس افزود: عليرغم اينكه سعوديها در عمليات نظامي اخير بحرين شركت نكرده اند، تصميم گيري هاي سياسي كشور توسط آنان اتخاذ مي شود، و آنان به مرجع سياسي و نظامي كشور تبديل  شده اند.
فاضل عباس گفت: راهپيمايي هايي در سالروز اشغال بحرين از سوی عربستان با عنوان" دومين اعتصاب كرامت"  قرار است در روز چهاردهم مارس (24 اسفند ماه 91) با شعار " نافرماني در مخالفت با ادامه حضور ارتش اشغالگر سعودي" برگزار شود.

وي تاكيد كرد: پس از 14 مارس نيز بايد اعتراضها و راهپيمايي ها براي بيرون راندن اشغالگران سعودي از بحرين، ادامه داشته باشد.

tt-10-`13:42

پربیننده ترین خبرها