حماس بازداشت فلسطینی ها در قاهره را تکذیب کرد

حماس بازداشت فلسطینی ها در قاهره را تکذیب کرد
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 20:56

سخنگوی "حماس" از تمامی رسانه‌های خبری خواست در انتشار اطلاعیه‌ها و اخبار دروغ و بی‌پایه و اساس پیرامون بازداشت شهروندان فلسطینی در فرودگاه قاهره به ادعای اینکه مستندات و اطلاعاتی در مورد تاسیسات اساسی و زیربنایی مصر را در اختیار داشتند، عجله به خرج ندهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سامی ابوزهری امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌‌ای شایعه‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر بازداشت هفت شهروند فلسطینی در فرودگاه قاهره بنا بر این ادعا که مدارک و مستنداتی در مورد تاسیسات زیربنایی و اساسی مصر با خود به همراه داشتند، را به شدت رد کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوزهری ضمن اشاره به اینکه یک مسئول امنیتی بلند پایه مصری در فرودگاه اعلام کرده برگ‌هایی که این هفت شهروند فلسطینی در اختیار داشتند، مربوط به برخی تاسیسات در غزه بوده و هیچ ارتباطی به مصر نداشته، خاطر نشان کرد که تمامی این هفت شهروند فلسطینی شامگاه امروز چهارشنبه به غزه بازخواهند گشت.
رسانه‌های خبری در منطقه امروز اخباری را منتشر کردند که در آن گفته شده بود ماموران امنیتی فرودگاه قاهره هفت فلسطینی را بازداشت کرده‌اند که پاسپورت مخدوش به همراه نقشه‌هایی از مناطق حساس و مهم مصر در دست داشته‌اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها