سخنگوی ائتلاف انقلاب 25 ژانویه مصر:

حکومت مصر در صدد سرقت انقلاب است

حکومت مصر در صدد سرقت انقلاب است
چهارشنبه 7 فروردين 1392 - 15:50

العالم- سخنگوی ائتلاف انقلاب 25 ژانویه مصر، گفت: معترضان مردمی هستند که اهداف انقلابی شان تحقق نیافته و گمان می کنند حکومت در صدد سرقت انقلاب آنها است.

"محمود عفیفی" در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: محمد مرسی با هدف خاموش کردن صدای مخالفان و تهدید و ارعاب آنها نامزدی را برای دادستانی انتخاب کرده و این اقدام را پیش از این حسنی مبارک دیکتاتور پیشین مصر و شورای نظامی حاکم بعد از انقلاب نیز انجام دادند.

سخنگوی ائتلاف انقلاب 25 ژانویه مصر، افزود: حزب حاکم  "آزادی و عدالت" وابسته به اخوان المسلمین مخالفان را متهم به تلاش برای شکست دولت می کند، در حالی که درک نمی کنند مشکل واقعی آنها سیاستمداران یا مخالفان سیاسی نیست، بلکه مشکل اصلی این است که مردم تاکنون هیچگونه اصلاحات اقتصادی، سیاسی یا اجتماعی به خود ندیده و همواره با بحران های پیچیده ای که اخوان المسلمین ایجاد می کند، دست و پنجه نرم می کنند.

عفیفی ائتلاف انقلاب 25 ژانویه را علیه خشونت و موافق با گفت و گو خواند و تصریح کرد: گفت و گو مستلزم بکارگیری راهکارهای دموکراتیک و اصولی است که حزب آزادی و عدالت با آنها موافق نیست و رئیس جمهوری در تلاش است تا از طریق گفت وگوهای نمایشی با مخالفان به توافق برسد.

سخنگوی ائتلاف انقلاب 25 ژانویه خاطرنشان کرد: بسیاری از گروههای وابسته به جریان اسلامی، قانونی بودن مطالبات این ائتلاف و دیگر گروه ها و احزاب انقلابی را به رسمیت می شناسند.

وی گفت: مردم حاضر در خیابان ها، جوانانی هستند که تاکنون اهداف و آمال انقلابشان تحقق نیافته است و بر این باورند که حکومت درصدد سرقت انقلاب آنهاست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها