گروه هاي مسلح پيكر امام جماعت سوری را مثله كردند

گروه هاي مسلح پيكر امام جماعت سوری را مثله كردند
شنبه 10 فروردين 1392 - 22:30

يك گروه تروريستي شامگاه ديروز جمعه، امام مسجد جامع الحسن در منطقه شيخ مقصود واقع در شمال شهر حلب را ترور كرده و پيكر وي را مثله کردند و بر روي زمين كشيدند.

به گزارش شبكه خبري العالم، رسانه های رسمی سوریه و آنچه "دیدبان حقوق بشر سوریه" نامیده می شود، تاکید کردند که یک گروه مسلح در سوریه پس از ترور شیخ حسن سیف الدین امام مسجد جامع الحسن در منطقه شیخ مقصود در حلب، پیکرش را نیز مثله کردند.

مركز اوقاف شهر حلب تاكيد كرد كه علماي حلب و اصحاب مناسك و شعائر ديني اين جنايت زشت و پليد را كه دشمنان انسانيت با ترور شيخ حسن سيف الدين و آويزان كردن سر وي بر بالاي مناره جامع الحسن در منطقه شيخ مقصود مرتكب شدند، محكوم كردند و از ارتش عربي سوريه خواستند تا براي رها كردن سوريه از دست اين جنايتكاران مزدور و صاحبان انديشه تكفيري سياست مشت آهنين در پيش بگيرند.

از سوي ديگر خبرنگار العالم گزارش داد كه درگيريها ميان ارتش سوريه و گروه هاي مسلح در منطقه شيخ مقصود در حلب همچنان ادامه دارد و درگيري ها ميان ارتش سوريه و نيروهاي مسلح در منطقه الموظفين در ديرالزور نيز ادامه دارد و طي آن تعدادي از نيروهاي مسلح كشته شدند.

به گفته خبرگزاري سوري "سانا"، يگانهايي از ارتش سوريه هنگام تعقيب گروههاي مسلح در كشتزارهاي الشيفونه و العتيبه و جوبر در منطقه الغوطه الشرقيه در ريف دمشق، بسياري از نيروهاي مسلح را كشته و زخمي كردند و بسياري از پناهگاه هاي تروريست ها و اسلحه و مهمات آنها را تخريب كردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها