شهادت چهل و سومین فلسطینی در اسارت

شهادت چهل و سومین فلسطینی در اسارت
چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 13:47

العالم، رام الله - "ابوحمديه" چهل و سومین اسیر فلسطینی است که به دلیل جلوگیری رژیم صهیونیستی از دسترسی به خدمات درمانی در زندانهای این رژیم شهید می شود.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از رام الله گزارش داد، مردم فلسطین با برگزاري تظاهرات خواستار محاكمه سران رژيم صهيونيستي به علت جنايات عليه زندانيان فلسطيني شدند.
در پي شهادت ابوحمدیه اسير فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي، موجي از تظاهرات و ناآرامي در زندان‌هاي اين رژيم و مناطق مختلف فلسطيني آغاز شد.

ابوحمدیه 65 ساله در سال 2002 در رام الله به اسارت گرفته شد.

يكي از فلسطيني ها معترض به خبرنگار شبكه العالم، گفت: رژیم صهیونیستی خواستار كشتن همه اسراي فلسطيني است و این رژيم مي خواهد پيكر اسيران از زندان خارج شود.
در پی شهادت این اسیر فلسطینی، ساكنان كرانه باختري به شدت از اقدامات رژيم صهيونيستي خشمگين هستند. در مناطق مختلف كرانه باختري نیز تظاهرات گسترده ای برگزار شده و موج خشم فلسطيني ها حتی به داخل زندان هاي رژیم صهیونیستی نيز رسيده است.
خبرنگار العالم گزارش داد، اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند و امروز روز خشم عليه رژيم صهيونيستي و اعتصاب عمومي اعلام شده است.
"عصام بكر"هماهنگ كننده گروه هاي ملي-اسلامي به خبرنگار العالم، گفت:  ابوحمديه چهل و سومين اسير فلسطيني است كه در داخل زندان هاي رژيم صهيونيستي به علت سياست اين رژيم در جلوگيري از مداوي اسيران به شهادت می رسد.
عصام بکر تأکید کرد: اكنون بايد رژيم صهيونيستي در سطح بين الملل بازخواست و هر نوع ارتباط با اين رژيم قطع شود.
تظاهركنندگان فلسطيني از رهبران فلسطيني خواستند در برابر تهديدها و توطئه هاي آمريكايي-صهيونيستي موضعی یکپارچه بگيرند و در مجامع بين المللي براي محاكمه سران اين رژيم به علت جنايت هايي كه مرتكب مي شوند، تلاش كنند.
"زياد ابوعين" از مسئولان وزارت اسيران در تشكيلات خودگردان به العالم، گفت: جامعه بين الملل بايد براي مجازات مسئولان رژيم صهيونيستي، كميته تحقيق به داخل زندان هاي این رژیم اعزام  كند.
به علت اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي ابوحمديه، اسير 64 ساله فلسطيني كه در يكي از زندان‌هاي رژيم صهيونيستي دوران اسارت خود را مي‌گذراند و در حالي كه دستان و پاهايش بسته بود و پس از تحمل سال ها رنج به علت بيماري سرطان به شهادت رسيد.
وي که به اتهام مقاومت در برابر اشغالگران به زندان ابد محكوم شده بود، از بيماري سرطان حنجره رنج می برد. مقامات رژيم صهيونيستي از مداواي وي جلوگيري كردند و حتي در لحظات  آخر عمرش نيز از آزادي او سرباز زدند.

هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت شدیدترین فشارها به سر می‌برند و به تازگی اعلام شده که 25 تن از آنها نیز دچار سرطان هستند.

2-19:32

پربیننده ترین خبرها