ادامه پیشروی ارتش سوریه در حلب و ریف دمشق

ادامه پیشروی ارتش سوریه در حلب و ریف دمشق
جمعه 23 فروردين 1392 - 13:48

العالم، دمشق - نظامیان ارتش سوریه در عملیات پاکسازی برخی از مناطق حلب و ریف دمشق از عناصر مسلح، به موفقیت های جدیدی دست یافته و ده ها تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، منابع نظامی خبر دادند که ارتش سوریه، در عملیات منطقه شیخ مقصود از توابع استان حلب، سه خیابان اصلی را پس از درگیری های شدید با عناصر مسلح جبهه النصره، پاکسازی و آزاد کرد.

ارتش سوریه همچنین، سه تانک و چندین جنگ افزار عناصر مسلح را در منطقه الشیخ نجار منهدم کرده و ده ها تن از عناصر مسلح را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش سوریه در درگیری های شدید در ریف دمشق به ویژه در حرستا، الملیحه، زملکا و همچنین جوبر واقع در الغوطه الشرقیه، ده ها تن از عناصر مسلح را کشته و چندین پایگاه نظامی آنان را منهدم کردند.

یکی از نظامیان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم، گفت: ما با همکاری جوانان سوریه در حال پاکسازی کامل این مناطق از عناصر مسلح هستیم و تاکنون گروه های تروریستی زیادی را نابود و سلاح های سبک و سنگینشان را مصادره کرده ایم.

یکی دیگر از نیروهای ارتش سوریه نیز اظهار داشت: مادر حال دور زدن زملکا هستیم تا گروه های مسلح را از پشت محاصره کرده و آن ها را نابود کنیم.

از سوی دیگر در چهار کیلومتری دمشق در شهر داریا، نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح درگیر شدند و با پیروزی در این جبهه، به سوی منطقه بارگاه حضرت سیکینه پیشروی کردند.

11-21:35
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها