توهین وزیر الجزایری به احکام و شعائراسلامی

توهین وزیر الجزایری به احکام و شعائراسلامی
پنج‌شنبه 29 فروردين 1392 - 11:00

العالم - نظرات تکان دهنده وزیر فرهنگ الجزایر در توهین به ارزشهای اسلامی موجب خشم و نفرت عمومی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، " خلیده تومی مسعودی " وزیر فرهنگ الجزایر اخیرا در کتابی با عنوان " خلیده مسعودی الجزایری " به شرح دیدگاههای خود در باره اسلام پرداخته که کاملا با دیدگاه صهیونیست ها و دشمنان اسلام منطبق است.

 

این خانم وزیر در واقع با هدف قرار دادن شعائر و ارزش ها و آموزه های بزرگ اسلامی تلاش کرده است که خدمت تازه ای به دشمنان قرآن و پیامبر اسلام (ص) ارائه کند.

 

این وزیر الجزایری درباره نماز می گوید: "تصمیم گرفتم که دیگر نماز نخوانم و حتی در قرآن هم نمازهای پنجگانه ذکر نشده است، چون سر بر خاک نهادن بزرگترین توهین به انسان محسوب می شود و نماز چیزی جز تجسم عبودیت و ابتکاری از سوی بادیه نشینان عربستانی نمی تواند باشد (!) بنابراین تصمیم به ترک نماز گرفته و سجاده ام را جمع کرده ام."


وی در ادامه افزود: ترجیح می دهم اموالم را به جای رفتن به حج، در ساخت سالن های سینمایی و تشویق هنرمندان خرج کنم و بهتر است اموال مردم به جای هدر رفتن در مراسم حج، در احداث سالن های سینما استفاده شود!


"اوريانافالاچی" نویسنده ایتالیایی نیز چند هفته پیش اظهاراتی شبیه خلیده مسعودی علیه اسلام به زبان راند  که با موجی از خشم و محکومیت در اروپا و ايتالیا مواجه شد.

 

مسعودی اعتقادی به ازدواج نداشته و از این که به زنان و مردان نامحرم در هتل های الجزایر اجازه اقامت در یک اتاق نمی دهند اظهار شگفتی می کند و بر این باور است که اسلام منطبق بر آداب و رسوم مناطق قبیله ای است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها