گرانترین تعرفه مکالمات تلفنی جهان در عربستان

گرانترین تعرفه مکالمات تلفنی جهان در عربستان
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 - 10:02

تعرفه مکالمات و خدمات ارتباطی و تلفنی در عربستان از گرانترین تعرفه ها در سطح جهان به شمار می آید.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعيت حمايت از مصرف كننده در عربستان سعودي از افزايش تعرفه مكالمات تلفنی در اين كشور كه از گرانترین تعرفه ها در سطح جهان به شمار مي رود ، انتقاد كرد و از شركت هاي ارتباطی و تلفنی خواست در هزينه هاي خدماتی خود براي هماهنگي با ميانگين قیمتهای جهاني بازنگري كنند.

اين جمعيت در بيانيه اي كه در روزنامه الحيات منتشر شده است تأکید کرد، سازمان مخابرات و فناوري اطلاعات قيمت مكالمات و پيامك ها و ديگر خدمات را آزاد كرده است. شركت هاي مخابرات قبلا اين سازمان را مسؤول افزايش تعرفه مكالمات در بازار داخلي مي دانستند زيرا اين سازمان حداقل هزينه ها را تعيين مي كرد چرا كه تمايل داشت رقابت براي همه شركت هاي مخابراتي مناسب باشد و برخي از شركت هاي مخابراتي به علت شرايط امتياز دهي و خدمات رساني دچار مشكل نشوند.

اين جمعيت خاطرنشان کرد که تعرفه مكالمات را در بسياري از كشورهاي جهان مقايسه كرده و به اين نتيجه رسيده است كه این هزینه ها در عربستان از بالاترين تعرفه ها در سطح جهان به شمار می آید به صورتیکه  عربستان در فهرست كشورهايي است كه بالاترين هزينه مكالمات و خدمات تلفنی را در سطح جهان دارند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها