بازداشت 300 فعال بحرینی در یک ماه

بازداشت 300 فعال بحرینی در یک ماه
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 22:43

العالم، تهران - عضو مرکز حقوق بشر بحرین با تأکید بر وخامت وضعیت حقوق بشر در این کشور، از بازداشت بیش از 300 تن از فعالان بحرینی در یک ماه گذشته خبر داد.

"عباس عمران" به شبکه خبری العالم، گفت: برای بررسی اوضاع بحرین باید 3 موضوع اصلی را در نظر داشت: وخامت وضعیت زندان ها، دوم وضعیت ناگوار جسمانی زندانیان به ویژه شخصیت هایی بارزی چون "حسن مشیمع" و "عبدالوهاب حسین"؛ و سوم بازداشت های گسترده شهروندان و فعالان حقوق بشر از جمله "ناجی فتیل" و "هشام الصباغ".

 

عضو مرکز حقوق بشر بحرین، افزود: شمار بازداشت شدگان طی یک ماه اخیر، بیش از 300 نفر بوده که رقم زیادی است؛ علاوه بر این نباید اقدام جنایتکارانه نیروهای رژیم آل خلیفه در حمله به بیت معظم آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم بزرگ و شخصیت مورد احترام بحرینی ها را فراموش کرد.

 

بامداد امروز ( جمعه) ده هاتفنگدار رژیم آل خلیفه با حمایت شبه نظامیان به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر" الدراز" در غرب منامه حمله و خساراتی به منزل ایشان وارد کردند.

 

عمران خاطرنشان کرد: حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، پیام "سلمان بن حمد" ولیعهد بحرین است تا به طور آشکار اعلام کند که وی با پدرش هیچ تفاوتی ندارد و راه و روش وی را ادامه خواهد داد.

 

وی افزود: نظام آل خلیفه در محافل بین المللی چنین تبلیغ می کند که سلمان بن حمد، ولیعهد بحرین با هدف انجام " اصلاحات " و " گفتگو " تعیین شده است؛ اما این موضوع، ادعایی بیش نیست.

17-11:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها