انقلابیون بحرین منتظر پاسخ آل خلیفه/مبارزه ادامه دارد

انقلابیون بحرین منتظر پاسخ آل خلیفه/مبارزه ادامه دارد
شنبه 5 مرداد 1392 - 23:07

عضو ارشد تجمع ملی دموکراتیک متحد بحرین گفت: مردم انقلابی بحرین به علت ارائه نشدن راه حل های سیاسی مناسب از سوی رژیم، مبارزه خود را ادامه می دهند.

"محمد المطوع" روز شنبه در گفت وگوی تلفنی با شبکه خبری العالم، تصریح کرد که انقلابیون بحرین هنوز پاسخی شفاف از رژیم دریافت نکرده اند و منتظرند شاه بحرین راه حل و توصیه ای مناسب برای پایان دادن به بحران ارائه کند.

وی افزود: رژیم منامه به جای آنکه راه حلی مناسب و عادلانه ارائه کند، برای خاموش کردن صدای انقلابیون به زور، سرکوب، بازداشت و حبس متوسل شده است و همواره آزادی ها را محدودتر می کند، اما مردم تا رسیدن به اهداف خود به مبارزه ادامه می دهند.

المطوع اظهارداشت: رژیم بحرین ضمن برخورداری از تجهیزات نظامی گسترده، چراغ سبز قدرت های منطقه ای و بین المللی از جمله عربستان،امارات و آمریکا را برای سرکوب اعتراضات مردمی دریافت کرده است.

وی با بیان این که رژیم منامه نباید از امتیاز دادن به مردم به منظور جلوگیری از خونریزی ترس داشته باشد، این رژیم را به پرداخت مبالغ کلان به سازمان های خارجی برای بهبوده وجهه اش متهم کرد.

خاطرنشان می شود که گروه های انقلابی بحرین روز گذشته با بیان دیدگاه خود درباره راه حل بحران این کشور، بر مردود بودن گزینه امنیتی در بحرین تاکید کردند، اما رژیم منامه هنوز واکنش مناسبی به این امر نشان نداده است.


14.40           27/07           FA

 

پربیننده ترین خبرها