تاکید شخصیت های لبنان و فلسطین بر اهمیت روز جهانی قدس

تاکید شخصیت های لبنان و فلسطین بر اهمیت روز جهانی قدس
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 20:11

بيروت،العالم- شخصيت هاي سياسي لبنان و فلسطين با تاكيد بر اهميت روز جهاني قدس كه به ابتكار امام خميني (ره) در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان تعيين شده، اين مناسبت را يادآور ادامه مبارزه با دشمن اسرائيلي تا زمان آزادي كامل فلسطين اشغالي برشمردند.

در همين راستا شاكر البرجاوي رئيس حزب عربي در لبنان روز دوشنبه به شبكه خبري العالم گفت: امام خميني مي دانست روزي خواهد رسيد كه تلاش مي شود قضيه فلسطين به حاشيه رانده شود و از يادها برود به همين دليل روز قدس را به عنوان يك مناسبت اعلام كرد تا نه فقط يادآور قضيه فلسطين باشد بلكه بر ادامه مسير مبارزه و مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي تاكيد نمايد.

رامز مصطفي عضو دفتر سياسي جبهه ملي آزادي بخش فلسطين نيز خاطرنشان کرد: روز قدس امسال و با توجه به جريانات منطقه اي و تحولات رخ داده كه هدف از آن تلاش براي تقسيم منطقه به گونه اي كه استمرار وجود اسرائيل در آن تضمين شود، باید بسیار باشکوه تر برگزار شود.

عضو دفتر سياسي جبهه ملي آزادي بخش فلسطين، تاکید کرد که ملت فلسطين همچنان بر مسير مقاومت اصرار دارد و جمهوري اسلامي ايران نيز براي ما يك عمق و كمربند استراتژيك محسوب مي شود.

مصطفي مصطفي عضو دفتر سياسي حزب دموكراسي لبنان هم به خبرنگار العالم گفت: ما از امام خميني (ره) سپاسگزاريم و هميشه به روح او درود مي فرستيم كه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس ناميد تا فلسطين در يادها بماند . اين روز در تاريخ جنگ عرب و اسرائيل روز بسيار بزرگي است.


 

پربیننده ترین خبرها