مفتی سابق مصر: قرضاوی خرفت شده است

مفتی سابق مصر: قرضاوی خرفت شده است
شنبه 2 شهريور 1392 - 21:14

مفتی سابق مصر با محکوم کردن اظهارات یوسف قرضاوی مبنی بر اینکه ارتش اسراییل بهتر از ارتش مصر است، تاکید کرد که قرضاوی دچار آلزایمر شده است.

دکتر "علی جمعه" مفتی سابق مصر روز جمعه در برنامه ای در شبکه ماهواره ای "سی بی سی" در پاسخ به این سوال که "چرا باید از جوانان بخواهیم که شما (دکتر علی جمعه) را باور کنند، اما قرضاوی را نه؟"، گفت: قرضاوی مردی عالم بود، اما اینک دچار نوعی از خرفتی شده است.

وی اظهارات قرضاوی مبنی بر اینکه ارتش یهودی بهتر از ارتش مصر است، محکوم کرد و افزود: "باید جلوی او را بگیریم، زیرا عقلش دیگر قادر به فکر کردن نیست و دچار خرفتی شده است".

علی جمعه خاطرنشان کرد: " وی با مبتلا شده به خرفتی یا الزایمر، دیگر توان درست فکر کردن را ندارد و نمی تواند واقعیتها را درک کند. آری قرضاوی سوایق و نوشته هایی پربار دارد؛ اما اکنون خرفت شده است".

مفتی سابق مصر خاطرنشان کرد که قرضاوی از "عناصر جهادی" خواسته تا ملت مصر را به قتل برسانند و با کشتن نیروهای ارتش مصر به اسلام خدمت کنند(!) همین امر نشان می دهد که وی دچار بیماری الزایمر شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: محمد مرسی رییس جمهور معزول هیچ مشروعیتی ندارد، زیرا به وعده هایش عمل نکرد و مردم نیز با ماندن وی در قدرت مخالفت کردند.

علی جمعه تاکید کرد: رهبرانی که جوانان را تحریک کردند و آنها را فریفتند، در واقع حکم "خوارج" را دارند. باید به این جوانان فریب خورده کمک کرد.

مفتی سابق مصر افزود: باراک اوباما فقط با تروریسمی که با منافعش تضاد دارد، مقابله می کند؛ زیرا منافع خود را بر ارزشها مقدم می دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها