اشتون: سران تروریست‌ها را آزاد کنید!

اشتون: سران تروریست‌ها را آزاد کنید!
دوشنبه 1 مهر 1392 - 17:23

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، ادامه بازداشت 7 تن از اعضای برجسته گروهک تروریستی منافقین در عراق را "خطر بزرگ" نامید و با هشدار درباره تحویل آنان به ایران، خواستار آزادی آنان شد(!)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، کاترین اشتون در نامه ای به "أليخو فدال كوادراس" نائب رئیس اسپانیایی پارلمان اروپا مدعی شد: ما دلایلی دراختیار داریم که نشان می دهد دست کم هفت نفر از ساکنان اردوگاه اشرف درعراق (نزدیک بغداد) بازداشت شده اند و این "خطر بزرگ" وجود دارد که آنان به ایران تحویل داده شوند.

یک منبع پارلمانی اروپا با اعلام این خبر گفت: اشتون در این نامه درباره سرنوشت این افراد ابراز نگرانی کرده و گفته است که درباره وضعیت آنان با هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق گفتگو کرده و خواستار آزادی این "گروگان" ها شده است.

برخی منابع مدعی شده اند که هفت نفر از سران تروریست های گروهک منافقین، شامل 6 مرد و یک زن، اوایل سپتامبر در جریان حمله به اردوگاه اشرف در شمال شرق بغداد بازداشت شده اند.

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان ملل، در جریان حمله جمعی از عراقی ها به اردوگاه اشرف، 52 تروریست عضو گروهک منافقین مستقر در اردوگاه اشرف کشته شدند.

نگرانی اشتون و درخواست آزادی 7 تن از سرکردگان تروریست هایی که دستشان به خون هزاران تن از ملت عراق و ایران آغشته است، در حالی مطرح می شود که ده ها کودک و نوجوان فلسطینی در آستانه سال تحصیلی جدید، در زندان های رژیم اشغالگر به سر می برند و اتحادیه اروپا شرایط ناگوار آنان را نادیده می گیرد و نه تنها برای آزادی آنان به رژیم صهیونیستی هشدار نمی دهد، بلکه خواستار بهبود شرایط آنان نیز نمی شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها