گزارش مصوّر از سرخوردگی تروریست‌ها در سوریه

گزارش مصوّر از سرخوردگی تروریست‌ها در سوریه
پنج‌شنبه 11 مهر 1392 - 20:32

العالم - خبرگزاری فرانسه در گزارشی، از ناامیدی و سرخوردگی گروه های مسلح در جنگ با ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح در شهر حلب در شمال این کشورهمچنان ادامه دارد. گروه های مسلح بخش هایی از شهر را به کنترل خود درآورده اند و ارتش تلاش می کند با پاکسازی این مناطق زندگی روزمره را به این شهر که پایتخت اقتصادی سوریه نامیده می شود، بازگرداند.

"ابواحمد" عضو گروه مسلحی که در مناطق صلاح الدین و سیف الدوله شهر حلب فعالیت می کند، به خبرگزاری فرانسه گفت: یک ساختمان را تصرف می کنیم و دو سه روز بعد کنترل آن از دست ما خارج می شود و یک هفته بعد دوباره آن را تصرف می کنیم. ما پیشرفتی به دست نمی آوریم و در جنگ موفق نیستیم.

ابواحمد با اشاره به مسیری که گروهش در آن مستقر بود، گفت: به عنوان مثال ما یک سال پیش همین مسیر را ظرف یک ساعت به کنترل خود درآوردیم، اما از آن زمان تاکنون یک متر هم پیشروی نکرده ایم.

یکی دیگر از اعضای این گروه مسلح که جراحات عمیقی برداشته است، با اذعان به کاهش روحیه و امید اعضای گروهش گفت: این جنگ توان و قدرت ما را از بین برده است و غذای کافی و مناسب در اختیار نداریم و در صورت وجود آب فقط دو بار در هفته به نظافت خود می پردازیم.  

ابواحمد می افزاید: گروه های مخالف نه تنها لوازم آسایش و راحتی در اختیار ندارند، بلکه از تجهیزات و مهمات لازم برای ادامه دادن به جنگ برخوردار نیستند.

یکی دیگر از اعضای این گروه مسلح می گوید: ما نمی توانیم به مدت 5 سال یا 10 سال در ساختمان های متروکه با نیروهای ارتش بجنگیم.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها