دلیل قیام بحرینی‌ها از زبان دبیرکل جمعیت وفاق

دلیل قیام بحرینی‌ها از زبان دبیرکل جمعیت وفاق
دوشنبه 22 مهر 1392 - 13:00

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین با اشاره به مطالبات مردم این کشور، از فعالان انقلاب بحرین خواست در کنار وفاداری به ارزش های انقلاب به زندگی اجتماعی و مناسبت های دینی خود اهمیت دهند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "شیخ علی سلمان" در پیام ویدئویی گفت: در طول سال اتفاقات دردناک و بعضا خوشایند بر ما می گذرد و اکنون که به ایام عید نزدیک می شویم به خاطر داریم که در حالتی از جنگ به سر می بریم. جنگی که خودمان انتخاب نکرده ایم و ضرورت ها بر ما تحمیل کرده است.
وی در توضیح این ضرورت ها افزود: برخورداری از حق آزادی، مقابله با استبداد و بردگی، لزوم زندگی مادران بدون ترس از جان و سرنوشت فرزندانشان، امیدواری فرزندان کشور به آینده ای روشن برای تحصیل و به دست آوردن شغل مناسب و بهره مندی از کرامت شهروندی و افتخار به کشوری که در آن رشد و نمو یافته اند از ضرورت هایی است که برای محقق کردن آن ناچار به ایستادگی هستیم.
سایت الوفاق به نقل از شیخ علی سلمان افزود: تلاش برای محقق این امور ضروری باعث شده است مردم دست به قیام بزنند. انقلاب و قیام یک ضرورت است و این ضرورت تا زمانی که تغییر رخ دهد ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد هرچند که این ضرورت ها هنوز محقق نشده است اما ایام سال با شادی ها و غم هایش نیز در حال گذر است و من از همه می خواهم با این مناسبت ها که جنبه دینی و اجتماعی دارند، همراه شوند.
دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد ما باید انقلاب را در یک جنبه از زندگی مان قرار دهیم و بدون عقب نشینی آن را پیگیری کنیم و همزمان، مناسبت های دینی و اجتماعی خود را زنده نگه داریم و نیز برای خود و خانواده مان برنامه ریزی اقتصادی داشته باشیم.
شیخ علی سلمان خاطرنشان کرد: ما باید به موازین زندگی اجتماعی مانند ازدواج و تشکیل خانواده و سفر رفتن و تفریح توجه کنیم اما در عین حال شهدا و خانواده هایشان و مجروحان و افراد تحت تعقیب و تمام آسیب دیدگان از آثار انقلاب را فراموش نکنیم.
وی افزود: آنها در قلب ما جاودانند اما زندگی باید ادامه یابد. انقلاب را با یک دست و زندگی فردی را با دست دیگر اداره کنید تا خداوند تعالی پیروزی و فرج را شامل حال این ملت کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها