دام پرس: تلاش برای خاموش کردن صدای مقاومت

دام پرس: تلاش برای خاموش کردن صدای مقاومت
يکشنبه 5 آبان 1392 - 12:56

جریان‌های حامی گروه‌های مسلح و تروریستی درسوریه، صفحه فیسبوک "حسین مرتضی" مدیردفتر شبکه العالم در دمشق را هک کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری "دام پرس" نوشت: این اقدام که از سوی جریانهای مرتبط با رژیم سعودی انجام شده، به هدف وارونه جلوه دادن حقایق سوریه، و جلوگیری از افشای جنایات گروههای تروریستی، و همچنین منع انتشار اخبار موفقیت‌های ارتش سوریه در میدان نبرد صورت گرفته است.
"دام پرس" تأکید کرد: جبهه تبلیغاتی و رسانه‌ای، از مهمترین جبهه‌ها در بحران سوریه به شمار می‌رود؛ بحرانی که با حمایت مالی و تسلیحاتی برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در سوریه ایجاد شده است.
این سایت خبری سوری خاطرنشان کرد: حمله هکرها به صفحه حسین مرتضی به این دلیل است که این خبرنگار، دروغ پردازی شبکه‌های تلویزیونی گمراه کننده را برملا می کند، و در انتقال حقایق از اوضاع سوریه سهیم است، و او صدای مقاومت به شمار می آید؛ و در کنار ارتش سوریه در جبهه واحدی در میدان نبرد قرار دارد. آنها صفحه خبرنگار شبکه خبری العالم را هک کردند زیرا نگران بودند که جهان از حقیقت جنایت‌های باندهای تروریست مسلح در سوریه آگاه شود.
دام پرس خاطرنشان کرد: با وجود همه این اقدامات، صدای مقاوم حسین مرتضی و اقدام وی در بازگویی حقایق آنها را مرعوب می کند، از این رو آنها بدنبال هر راهی هستند تا بتوانند از طریق آن صدای حق و حقیقت را خاموش کنند.
دام پرس تأکید کرد: ما به عنوان یک رسانه از حسین مرتضی به خاطر نقش موثرش در برملا کردن ابعاد توطئه‌ها علیه سوریه تشکر می کنیم، و تاکید می نماییم که رسانه مقاوم و شریف همچنان چراغ راه همه جهان خواهد بود.
از سوی دیگر، یکی از سایتهای حامی گروه‌های مسلح موسوم به "عکس السیر" با اذعان به حمله هکرها به صفحه مدیر دفتر شبکه العالم، خاطرنشان کرد که بیش از 50 هزار نفر این صفحه را دنبال می کنند، و این اقدام در واکنش به فعالیتهای رسانه‌ای وی صورت گرفته است، و صفحه قبلی وی نیز 100 هزار نفر دنبال کننده داشت که از سوی فیسبوک بسته شد؛ همچنین حسین مرتضی در جریان همراهی با نیروهای ارتش برای پوشش خبری عملیات آنها، چندین بار هدف قرار گرفته و مجروح شده است.

پربیننده ترین خبرها