درگیری بین باندهای مافیایی صهیونیستی

درگیری بین باندهای مافیایی صهیونیستی
يکشنبه 12 آبان 1392 - 14:16

درگیری های مسلحانه و خشونت آمیز باندهای مافیایی صهیونیستی در فلسطین اشغالی، شهرک نشینان را با بحران امنیتی مواجه کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال دو رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "درگیریهای زنجیره ای میان باندهای مافیایی در مناطق مسکونی شهرهای مختلف، این بار به عسقلان رسید. یک محله مسکونی در این شهر صحنه درگیری دو باند مافیایی شد. انفجار هولناک یک خودروبمب گذاری شده در یکی از خیابانهای اصلی عسقلان، ساکنان منطقه را به وحشت انداخت."
"جیلبر مامن" از مسئولان صهیونیست در منطقه عسقلان گفت: "رویدادهای عسقلان حوادث گذشته را که با انفجار اتوبوس و خودروهای بمب گذاری شده تروریستها همراه بود، در ذهنها تداعی کرد."
یک شاهد عینی در این باره به گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "انفجار بسیار شدید بود به گونه ای که خودروی من به هوا پرتاب شد و ساکنان محله وحشت زده شدند."
گزارشگر کانال دو رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "بر اساس بررسیهای پلیس، سرنشینان خودرو دو تبه کار معروفند که در باند شالوم دمرانی فعالیت می کردند. جراحات آنها بسیار شدید توصیف شده است و یکی از مصدومان در بیمارستان جان داد."
وی اظهار داشت: "بازمانده این حادثه بازوی راست شالوم دمرانی هستند و شواهد حاکی است انفجار اخیر نوعی تسویه حساب میان باندها مختلف مافیا است."
این گزارشگر صهیونیست گفت: "انفجار خودروی بمب گذاری شده در فاصله چند متری یک مهد کودک و یک مدرسه راهنمایی رخ داد. اقدامات باندهای تبه کار همواره زندگی دهها انسان را در معرض تهدید قرارمی دهد."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها