شهادت 2 فلسطيني در كمتر از يك روز

شهادت 2 فلسطيني در كمتر از يك روز
جمعه 17 آبان 1392 - 11:10

العالم - نظاميان رژيم صهيونيستي يك فلسطيني ديگر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، چند ساعت پس از شهادت يك فلسطيني نزديك شهر نابلس، نظاميان رژيم صهيونيستي بامداد امروز (جمعه) نيز يك فلسطيني ديگر را در يك ایستگاه بازرسي در شمال شرقي شهر اشغالي قدس به شهادت رساندند.
خبرگزاري رسمي فلسطين گزارش داد: "انس فؤاد الاطرش" (23 ساله) از ساكنان شهر الخليل در ايستگاه بازرسي "الكونتينر" در شمال شرقي قدس به ضرب گلوله نظاميان رژيم اشغالگر شهيد شد.
شهادت اين جوان فلسطيني چند ساعت پس از شهادت يك جوان ديگر در ايستگاه بازرسي "زعتره" صورت گرفت.
بر اساس اين گزارش، نظاميان صهيونيست از فاصله اي بسيار كوتاه، فؤاد الاطرش را هدف گلوله قرار دادند به صورتيكه اين جوان بر اثر شدت جراحات در همانجا به شهادت رسيد و نظاميان اين رژيم هنوز پيكر اين شهيد را تحويل نداده اند.
مسئولان رژيم صهيونيستي هنوز توضيحي در خصوص اين حادثه ارائه نداده اند.
ايستگاه بازرسي "الكونتينر" در شرق شهر قدس قرار گرفته و شهر "بيت لحم" را به روستاهاي "ابوديس" و "السواحره" شرقي و شهر "العيزريه" در شرق قدس مرتبط مي كند. اين روستاها و مناطق جزء حومه  شهر قدس هستند ولي ديوار حائل آنها را از مركز شهر و مسجد الاقصي جدا كرده و مردم اين مناطق فقط مي توانند اين مكان مقدس را از پشت ديوارها ببينند و حق ورود به قدس را ندارند.
شامگاه پنج شنبه نيز گروهي از نظاميان رژيم صهيونيستي يك جوان فلسطيني را در ايستگاه بازرسي "زعتره" به شهادت رساندند و صهیونیست ها پس از اين حادثه، اين منطقه را كاملا محاصره کردند.
يك افسر رژيم صهيونيستي به خبرنگاران نزديك اين ايستگاه بازرسي گفت: اين فلسطيني (شهيد) "جمال الدين عوده" و از ساكنان شهر "مركه" نزديك جنين در شمال كرانه باختري بود.

 

پربیننده ترین خبرها