ماجرای فوتبالیست آلمانی که در سوریه تروریست شد + عکس

ماجرای فوتبالیست آلمانی که در سوریه تروریست شد + عکس
سه شنبه 28 آبان 1392 - 08:20

فوتبالیست سابق تیم های ملی زیر 16 و 17 سال آلمان که برای جنگیدن به سوریه رفته بود ، سرانجام به هلاکت رسید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه آلمانی بیلد دیروز به نقل از سخنگوی وزارت کشور آلمان نوشت: "بُراق قاران" 11 اکتبر در حمله ای هوایی در سوریه کشته شد.
این روزنامه کثیرالانتشار آلمانی نوشت: براق در روستایی نزدیک شهر اعزاز در فاصله 2 کیلومتری مرزهای ترکیه کشته شد.
"مصطفی قاران" برادر براق در مصاحبه با بیلد گفت : براق با همسر و دو پسرش برای همکاری با اسلامگرایان به سوریه رفت و من می خواهم برای یافتن آنها به سوریه بروم .
"توماس هنگن" که آخرین مربی فوتبال براق بود اظهار داشت: براق عاشق فوتبال بود؛ ولی سال 2008 و هنگامیکه 20 ساله بود ، ورزش را کنار گذاشت.
براق در تیم های ملی زیر 16 و 17 سال فوتبال آلمان همراه بازیکن های معروفی مانند سامی خضیره (بازیکن کنونی رئال مادرید اسپانیا) و کوین پرینس بواتنگ (بازیکن تیم ملی غنا و بازیکن کنونی تیم شالکه آلمان) ، در 7 مسابقه بین المللی بازی کرد .
مصطفی تأکید کرد: براق می گفت که پول و معروفیت برایش مهم نیست و سال 2011 که جنگ سوریه آغاز شد ، مقداری پول و دارو برای عناصر مسلح در سوریه فرستاد.
مصطفی گفت : برخی از این پولها و داروها به دست عناصر اسلامگرا نرسید، به همین دلیل براق تصمیم گرفت که با همسر و دو پسرش به مرزهای ترکیه و سوریه برود تا خود ناظر بر توزیع این کمک ها باشد؛ وی می گفت که تصمیم جنگ کردن ندارد .
روزنامه بیلد تصویر براق را در حالی که یک تفنگ کلاشنیکوف در دست دارد ، چاپ کرده است .

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها